“Een aparte ervaring”

Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
6 januari 2017 beoordeeld

Dit was een nieuwe ervaring , zingend personeel. En ze konden er wat van ook, prachtig gezongen van klassiekers tot opera. Wij kregen twee opties namelijk een 2 of een 4 gangenmenu, Wij kozen de vier gangen. De opgediende gerechten waren super lekker, niets op aan te merken.

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Bedankt voor jullie feedback, fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de zang en het eten. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen bij Pasta e Basta.

Schrijf een beoordeling

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een genot om hier weer te mogen komen. Wat een zalig personeel altijd enthousiast en vriendelijk ook het eten van hoge kwaliteit en versheid. Dan heb ik het nog niet gehad over het ( kippenvel) niveau van de zang. Ongelofelijk professioneel. Wij gaan gauw dit wil je niet missen. Dit is iedere keer weer een belevenis. Dank voor de fijne avond.

Wat een mooie woorden, heel erg bedankt. Fantastisch om te horen.
Tot snel!

26 december 2016 beoordeeld

heerlijk 3 gangen diner met zang tussendoor. fantastisch, perfetcte ontvangst leuke tafeldames die allemaal erg goed zongen. leuke ambiance.

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2016

Bedankt voor jullie bezoek tijdens kerst en super om te horen dat jullie hebben genoten. Hopelijk tot snel bij Pasta e Basta.

26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier al een paar keer gegeten en mijn vriend nu voor het eerst. De bediening is ontzettend aardig en komt graag bij je zitten om het menu uit te leggen. Wij hadden het 3 gangen menu en mochten 3 pastas kiezen om te delen. Plus een wijn arrangement.. deze stond nog niet op de kaart maar 1 van de bedieners kon ons goed helpen een lekkere wijn uit te kiezen. Het zingen is een leuke toevoeging en je ziet dat de bediening je echt willen entertainen. Echt een aanrader voor een leuk ontspannen etentje!

Dankjewel voor deze mooie woorden. Fijn om te horen dat jullie een mooie Pasta e Basta avond hebben beleefd.
Tot snel :)!

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gastvrij personeel. Heerlijk eten en fijne muziek. Dank juliiewel. Kom graag terug en zal anderen toejuichen om maar jullie toe te komen.

Dat is super om te horen, dank.
Hopelijk tot snel! En heel erg dank voor de aanbeveling

Reizigers die Pasta e Basta bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Pasta e Basta geweest? Deel je ervaringen!