“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Mamouche

Mamouche
Reserveren met
Mamouche is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 398 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Marokkaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Pijp
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin hier gegeten.
Van het verrassingsmenu genoten.
Heerlijke wijn erbij.
Erg vriendelijke bediening

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden door vrienden uitgenodigd hier te eten. Wat een verrassing wat een feest. Uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. Wij bestelden diverse gerechten, zowel voorgerechten als hoofdgerechten en alles voldeed aan onze verwachtingen. Verrassend en zéér smakelijk. Een aanrader voor iedereen.

29 april 2018 beoordeeld

Een verborgen parel in de nabijheid van het Heinekenplein. Heerlijke perfecte Marokkaanse keuken met heerlijke wijnen en prima bediening. Een verborgen ster..

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant met vlotte bediening. Authentieke Marokkaanse gerechten, zelf eet ik graag tajine. Ze hebben ook wijnen uit Marokko, een aanrader. De kwaliteit van het eten en de bediening is al jaren constant, en dat is bijzonder in Amsterdam

24 december 2017 beoordeeld

Gisteravond zijn wij met vrienden naar Mamouche geweest en was weer een feest.
Bij binnenkomst werden we direct verrast door een heerlijke geur van wierook en kruiden:
De sfeer was gelijk gezellig bij een glaasje rode wijn uit Maroco. Omdat we bij de borrel te veel gesnoept hadden hebben we geen voorgerechten besteld maar dat ga ik de volgende keer zekerwel doen. De vis met couscous was uitstekend. Goed gekruit maar niet te veel.
Als dessert hebben we één grand dessert genomen welk heerlijk was en meer dan genoeg voor ons vieren. Ten slotte was de bediening ook uitstekend dus gaan zeker op korte termijn weer terug.

Reizigers die Mamouche bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Mamouche geweest? Deel je ervaringen!