La Rive
Reserveren met
La Rive is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 4.136 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wát een feest was ons diner bij La Rive! De ontvangst was uiterst correct maar vooral allervriendelijkst. De 7 gangen hebben ons stuk voor stuk verbaasd en de wijnen evenzo: in alle opzichten geweldig! De bediening is zéér hoffelijk, correct en goed! Niet stijf en hinderlijk aanwezig maar gewoon erg attent en professioneel! De sommelier maakte grote indruk met zijn immense kennis van zaken maar vooral zijn passie en flair blijven ons bij.
Na het diner, wij "deden de deur dicht", nam een van de obers de moeite om ons een rauw stuk wagyu beef te laten zien. Interessant en wederom heel attent. De ambiance behoeft eigenlijk geen betoog; een prachtig restaurant, dito uitzicht en met de over de Amstel voorbijvarende bootjes is het zo onbetaalbare Amsterdamse gevoel compleet!

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van deze mooie woorden over jullie ervaring in restaurant La Rive. Het doet ons zeer goed om te zien dat de 7-gangen en de bijbehorende wijnen jullie in alle opzichten heeft verbaasd. Daarnaast zijn wij erg blij om te lezen het ons team jullie zeer hoffelijk, correct en attend heeft geholpen tijdens deze avond. Wij zullen uw complimenten delen met de Sommelier, fijn om te zien dat hij zo veel van zijn kennis en passie heeft kunnen delen.

Nogmaals dank en wij kijken allen uit om jullie wederom in de toekomst te mogen verwelkomen in restaurant La Rive.

General Manager and Restaurant Manager

8 augustus 2017 beoordeeld

Zo n mooie plek alles klopt vooral het eten zelfs voor de vegetarier
Veel zorg voor sfeer
Top wijnkaart

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze prachtige recensie. Wat fijn dat u heeft genoten van uw diner in restaurant La Rive en dat het team aan uw wensen heeft kunnen voldoen. Ook zijn wij blij om te vernemen dat u een fijne sfeer heeft ervaren. Nogmaals dank en wij kijken ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen.

General Manager, Restaurant Manager

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen naar het restaurant in het Amstelhotel gegaan. 5 gangen.
We kregen een voorgerecht, een tussengerecht een hoofdgerecht en twee (!) desserts, daarna samen kaas bijbesteld.

Het eten was zeer matig, dieptepunt waren de twee desserts. Niet te eten.

De wijn was goed, het eten gemaakt zonder liefde. En dat voelde en proefde je. Nooi meer naar La Rive

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw eerlijke review op TripAdvisor. Ik betreur het dat uw diner in restaurant La Rive teleurstellend was en ik bied mijn excuses aan voor het ongemak dat u hebt ervaren. Uw feedback stel ik op prijs en we zullen het gebruiken om onze producten en service te verbeteren. Ik hoop u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen om onze verbeteringen aan u te laten zien, wilt u dan contact met mij opnemen via amstel@ihg.com. Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring.

Anita Bos
General Manager

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtih hotel! Bij binnekomst van het Amstel hotel ben je kompleet in een andere wereld!! Toen we bij La Rive aankwamen hebben wij de beste ervaring ooit gehad. We gaan vaak sterren uit eten. Dat dit restaurant niet twee sterren heeft verbaast mij onwijs. Van begin tot eind hebben wij genoten van dit hserlinke restaurant aan de Amstel. Het is niet goedkoop maar al het geld waard. Tot de volgende kaart!!

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over uw ervaring bij restaurant La Rive. Het doet ons erg goed om te lezen dat u de beste ervaring ooit heeft gehad en dat u van begin tot eind heeft genoten van het diner. We kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Anita Bos & Ronald Bos
General Manager en Restaurant Manager

4 augustus 2017 beoordeeld

Een fantastische entourage en zeer professionele, kundige en vriendelijke bediening
waar het plezier van afstraalt gedurende het 7 gangen diner.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten van de entourage tijdens het diner. Daarnaast doet het ons goed om te zien dat u zeer professionele en vriendelijke service heeft ontvangen van ons team. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in restaurant La Rive.

General Manager en Restaurant Manager

Reizigers die La Rive bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In La Rive geweest? Deel je ervaringen!