“Eten in stijl.”
Beoordeling van La Rive

La Rive
Reserveren met
La Rive is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
16 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een bucketlist wens van mij. Wat een prachtig hotel/restaurant. De service is echt heel goed. De entree is al een warm stijlvol welkom. Het diner is met veel vakkennis en liefde bereid en de wijn was van goede kwaliteit en bijpassend bij het gerecht. Personeel, uitstraling , aankleding, te veel om op te noemen...het is in een woord TOP!!!

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Geachte gast,

Een geweldige review, hartelijk dank voor het delen. Wat fijn om te lezen dat u stijlvol en warm bent ontvangen. Daarnaast doet het ons erg goed dat u zo heeft genoten van het diner en de bijpassende wijnen. Wij zullen al u mooie woorden delen met het hele team.

Wij kijken er erg naar uit u wederom te mogen verwelkomen in restaurant La Rive.

General Manager, Restaurant Manager

Schrijf een beoordeling

16 februari 2017 beoordeeld

Aardig ontvangst, erg lekker eten en mooi opgemaakte borden. Alles klopt vanaf binnenkomst! Een ware culinaire beleving!

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten en het een ware culinaire beleving vond. Daarnaast doet het ons goed dat alles klopte vanaf binnenkomst.

Wij hopen u graag wederom te mogen verwelkomen in Restaurant La Rive.

15 februari 2017 beoordeeld

Culinaire reis van 4,5 uur met uitstekende reisbegeleiding! Alle smaakpapillen werden bespeeld en de zeer kundige bediening was scherp en attent zonder stijf te worden.

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review over uw ervaring in restaurant La Rive. Wij zijn erg blij om te zien dat u het als een culinaire reis heeft ervaren en genoten.

Wij kijken er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen in ons restaurant.

General Manager en Restaurant Manager

14 februari 2017 beoordeeld

Een fantastisch onthaal en een heel erg lekker gegeten, hier klopt alles vanaf het moment van binnenkomst! Dus...waarom zij de michelin ster moesten inleveren is mij een raadsel. We kunnen een ieder aanbevelen om heir te gaan dineren...

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten al vanaf het moment van binnenkomst.

Wij danken u voor de aanbeveling van restaurant La Rive en kijken er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen.

6 februari 2017 beoordeeld

Na een afwezigheid van 1,5 jaar waren we hier weer terug op zaterdag 4 februari 2017.
Reservering gemaakt voor 12 december vorig jaar.
De eerste keer dat wij in La Rive dineerden was in 2008. Dus alle keren hier gegeten met een Michelin ster.
Nu dus hier gegeten zonder Michelin ster.
Wij waren al (zeer) verbaasd dat Michelin deze ster maar eens eventjes had afgenomen en wij begrijpen dit dus helemaal NIET.
Wat zijn we blij dat we weer voor La Rive hebben gekozen.
De ontvangst was weer hartelijk en het restaurant ziet er prachtig uit.
Bij het Amstel hotel past perfect deze inrichting, Veel wit zou het kil maken, en de uitstraling van La Rive straalt warmte uit.
En dat geldt met name natuurlijk ook voor de Brigade.
Ronald Opten en Ted Bunnik (Hans van Schaik was helaas niet aanwezig) waren weer geweldig, zij tonen zoveel vakmanschap, passie en liefde voor dit vak. Uiteraard geldt dit voor de gehele Brigade.
Dit is echte klasse!
Onze mening naar Michelin is dan ook, SCHAAM U!
Wij vinden dit een belediging voor de werknemers van dit restaurant.
Zie dit gewoon als een pesterij.

Het prettigst is om te kunnen overnachten in het hotel.
De volgende morgen is het ontbijt bij La Rive ook een waar genoegen.

De gehele staf van het Amstel hotel, heel veel dank voor jullie inzet en in augustus zien jullie ons weer terug!

Hartelijke groeten vanuit Scheveningen

Anita B, General Manager van La Rive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Geachte gasten,

Graag willen wij jullie bedanken voor deze prachtige review over jullie ervaring in restaurant La Rive en het verblijf in ons hotel. Het doet ons goed om te lezen dat jullie zo hartelijk zijn ontvangen en wederom enorm hebben genoten van het eten, de service van het team en de uitstraling van het restaurant, prachtige complimenten.

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan het hotel en restaurant La Rive en wij kijken er naar uit jullie in augustus wederom te mogen verwelkomen.

Reizigers die La Rive bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In La Rive geweest? Deel je ervaringen!