“Klein Japans restaurant met verse vis ”
Beoordeling van Kaiko

Kaiko
Geclassificeerd als nr. 1.697 van 4.182 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Japans
3 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant midden in de woonwijk van de Rivierenbuurt. Beetje veel licht, wat wel wat gedimd mag worden. Alleraardigste Japanse kok die verse vis snijdt voor de sashimi en sushi, lekkere miso soep, smakelijke cocquilles met shii-takes, gebakken zalm en lekker Japans bier, zowel Asahi als Kirin Ichiban. Niet heel bijzonder, maar wel vers en smaakvol.

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen veel Japanners eten. Inmiddels een tijdje niet geweest. Voorheen moest je op tijd een tafel reserveren. Wel altijd lekker gegeten. Goede sake. Sashimi is top.

13 maart 2016 beoordeeld

Helaas is Kaiko erg verandert. De kwaliteit van eten is in de jaren niet veranderd, wel de service. Onlangs hebben wij besloten niet meer naar dit restaurant te gaan door de teleurstellende gang van zaken. Het wachten op eten voor een uur en de snauwerige reactie van de huidige serveerster eisen hun tol... JAMMER!

8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al vanaf de opening rond 1990. De kwaliteit van de sushi en sashimi is ongeëvenaard hoog. Probeer ook de Jacobs schelp salade. Koba, de eigenaar en sushichef, maakt alles zelf vers klaar!

1 februari 2016 beoordeeld

Heerlijke sashimi, super vers en hoge kwaliteit. Simpel qua inrichting en sfeer maar super lekker. Dit is zeker mijn favoriet!

Reizigers die Kaiko bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Kaiko geweest? Deel je ervaringen!