“Een teleurstelling....”

Kaiko
Geclassificeerd als nr. 1.697 van 4.182 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Japans
13 maart 2016 beoordeeld

Helaas is Kaiko erg verandert. De kwaliteit van eten is in de jaren niet veranderd, wel de service. Onlangs hebben wij besloten niet meer naar dit restaurant te gaan door de teleurstellende gang van zaken. Het wachten op eten voor een uur en de snauwerige reactie van de huidige serveerster eisen hun tol... JAMMER!

8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al vanaf de opening rond 1990. De kwaliteit van de sushi en sashimi is ongeëvenaard hoog. Probeer ook de Jacobs schelp salade. Koba, de eigenaar en sushichef, maakt alles zelf vers klaar!

1 februari 2016 beoordeeld

Heerlijke sashimi, super vers en hoge kwaliteit. Simpel qua inrichting en sfeer maar super lekker. Dit is zeker mijn favoriet!

8 november 2015 beoordeeld

Typisch japans restaurant met zeer verse sushi van uitstekende kwaliteit. De vis was zeer vers en mals

4 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Top voor een avond genieten met klasse service, goeie sfeer/ambiance, en verrassende gerechten. Ondanks dat je weet dat je ook qua rekening redelijk wat mag verwachten aan het eind van de avond, vonden wij het, ook in vergelijking met andere restaurants en mooie keukens, net wat meer dan verwacht. En de meegegeven prijs-richtlijn voor wijn mag simpelweg niet met 50% worden overschreden; ondanks dat die wijn heerlijk was. Oftewel, top restaurant en absolute aanrader, maar als de prijs ook meetelt voor je totaal-beleving, dan is het wel goed om daar een beetje op te letten, en vooral bij de wijnen en de overigens heerlijke verzameling gin-tonics.

Reizigers die Kaiko bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Kaiko geweest? Deel je ervaringen!