“New Dorius”

Geclassificeerd als nr. 304 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: New Dorrius Restaurant & Bar biedt een ongedwongen sfeer met een inspirerend menu van Hollandse klassiekers en internationale favorieten. De bar is de perfecte plek voor een kop thee of koffie en snacks gedurende de dag, maar natuurlijk ook om even met elkaar te zitten na het werk voor een heerlijke cocktail. Het restaurant, ontworpen door Patrick Diedericks, heeft een moderne uitstraling. Geniet van een gezond ontbijt in de ochtend, een lichte lunch in de middag, een ontspannen diner in de avond of simpelweg van een goed glas wijn aan de bar. Elke maand serveren wij een wisselend menu passend bij het seizoen.
29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten aan zeer democratische prijzen. Zeer toffe en vlotte bediening. Wij komen terug

CPamsterdam, Manager van New Dorrius, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016

Beste Yves C,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van de maaltijd en dat u de services van de bediening ook erg op prijs stelt. Wij kijken er naar uit u weer te mogen ontvangen in ons New Dorrius restaurant!

New Dorrius Restaurant- Crowne Plaza Amsterdam City Centre

27 mei 2016 beoordeeld

We hebben zelden zo genoten van een heerlijke maaltijd, die bovendien nog eens vergezeld werd door een superieure bediening. Het personeel was vriendelijk en zorgde ervoor dat we niets tekort kwamen.

Beste magali201,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Het is fijn om te lezen dat u erg heeft genoten van de maaltijd welke geserveerd is in ons New Dorrius restaurant en tevens bedankt voor de complimenten aan ons personeel.
We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons New Dorrius restaurant.

New Dorrius Restaurant- Crowne Plaza Amsterdam City Centre

23 februari 2016 beoordeeld

Tegen de haarlemmerdijk aan ligt het Crown Plaza Hotel dat dit restaurant herbergt. Ik heb dit restaurant gebruikt vanwege een zakelijke bespreking met diner. Het restaurant kijkt uit over de altijd drukke en gezellige haarlemmerdijk. Het restaurant is modern, warm en gezellig ingericht en heeft kundig en vriendelijk personeel. De kwaliteit van het eten is duidelijk veel beter dan bij het gemiddelde hotel restaurant. Mooi opgemaakte borden met verrassende gerechten tegen een alleszins redelijke prijs. De reactie van mijn 4 gasten waren voldoende om te kunnen zeggen dat dit een echte aanrader is. Ik kom iig terug.

CPamsterdam, Manager van New Dorrius, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2016

Beste Jos P,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring online.

Ons New Dorrius restauarnt is inderdaad gelegen op loopafstand van de Haarlemmerdijk en wil aan de Nieuwendijk. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van het eten geserveerd in ons restaurant alsmede de sfeer en de services van ons personeel.

Wij kijken er naar uit u terug te mogen verwelkomen!

Crowne Plaza Amsterdam City Centre

9 februari 2016 beoordeeld

Ik heb dit restaurant nu twee keer achter elkaar (december 2015/februari 2016) bezocht en werd beide keren blij verrast door met name de vriendelijke bediening. Het restaurant maakt deel uit van het Crown Plaza hotel en heeft ook een ingang aan de Nieuwendijk.
In beide gevallen at ik een kleine maaltijd en in beide gevallen vond ik de bereiding daarvan prima in orde. Erg smakelijk, vooral de bijzondere sorbet.
Het restaurant was op de tijden van mijn bezoek niet druk, maar het betrof dan ook niet de gebruikelijke etenstijden.

CPamsterdam, Manager van New Dorrius, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2016

Dear 487vakantieganger,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Het is leuk om te lezen dat dit uw tweede bezoek was aan ons New Dorrius restaurant en u beide keren blij verrast was met name door de vriendelijke bediening. Het is inderdaad zo dat het restaurant onderdeel is van het Crowne Plaza Amsterdam City Centre hotel met een entree op de Nieuwendijk zoals als op de Nieuwezijds Voorburgwal.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Crowne Plaza Amsterdam City Centre

4 november 2014 beoordeeld

Werden erg gastvrij ontvangen en kregen een leuke tafel tegen de wand. Duidelijke uitleg over de kaart en en combinaties met wijnen, heerlijk gegeten en de service en bediening was fantastisch. Perfecte loctie om na het eten nog lekker Amsterdam in te gaan

CPamsterdam, Manager van New Dorrius, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2014

Beste gewaardeerde gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor.

Het doet ons een plezier te lezen dat u genoten heeft van het diner in New Dorrius mede dankzij de services verleend door ons personeel. Het restaurant zit inderdaad gesitueerd in het centrum van Amsterdam dus zoals u aangeeft inderdaad de perfect plaats om na het diner nog even de stad in te gaan.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen u graag een keer terug te mogen verwelkomen!

F&B Manager

Reizigers die New Dorrius bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In New Dorrius geweest? Deel je ervaringen!