“Helemaal niet gek”
Beoordeling van De Belhamel

De Belhamel
Reserveren met
De Belhamel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 197 van 4.526 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Europees, Frans, Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed. Jammer dat we witte asperges kregen in plaats van groene, zoals op de kaart vermeld werd.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie en het interieur is ook zeer gezellig ingericht. Het eten was goed, maar wel vrij prijzig voor de hoeveelheid. De bediening was de hele avond zeer vriendelijk en professioneel.

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en goed restaurant in hartje Amsterdam. En niet ver van het station. Prima gegeten (vis), alles zeer smakelijk en vriendelijke bediening. Prijs alleszins redelijk. Aan het raam uitzicht op de Brouwers- en Herengracht. Wel reserveren want het is niet al te groot. Een aanrader waar mij betreft en ik kom hier zeker terug.

21 oktober 2017 beoordeeld

Afgelopen donderdagavond heb ik hier met een stel vrienden gegeten. Heerlijk driegangenmenu met uitgebalanceerde smaken. Goede open wijnen in royale porties uitgeschonken. Overige wijnen stevig aan de prijs.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de site van viamichelin bij de Belhamel gegeten. Dat viel tegen. Aansprekende ingredienten in grote porties met weinig verfijnde smaak. Meer van lekker vol. Het restaurant incl lokatie en bediening goed.
De open wijnen met name de rode vallen niet mee. Vlak en weinig kwaliteit. Ik snap de vermelding op michelin in ieder geval niet. Ik hoop dat ze een kwaliteitsslag durfen maken dan kom ik graag terug!

Reizigers die De Belhamel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Belhamel geweest? Deel je ervaringen!