“Jammer”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Pijp
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier voor de tweede keer vanwege de excellent goede kwaliteit verleden jaar.
Echter gisteravond was de prijs/ kwaliteit verhouding wat ons betreft ver te zoeken.
Nieuwe formule, nieuwe kok?
Wij gaan niet meer terug.

Datum van bezoek: mei 2018
HotelOkuraAmsterdam, Manager van Ciel Bleu Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Beste Bart V,

Wat jammer om te lezen dat uw ervaring niet naar wens is geweest in tegenstelling tot vorig jaar.
Zou u wanneer u hier tijd voor heeft, ons willen contacteren via feedback@okura.nl?
Wij leren graag meer van uw ervaring en willen graag zoeken naar een passende oplossing.

Hartelijke groet,
Het Okura Team

28 mei 2018 beoordeeld

Wat hebben wij een geweldige avond gehad. We hadden gekozen voor het Guestronomy menu.. die we tijdens de avond toch maar hebben uitgebreid met de heerlijke kazen van de kaastrolley. Elke gang werd er een waar kunstwerk op tafel gezet, met elke keer weer een smaak explosie. De service maakte de avond helemaal compleet. De passie waarmee Noël over de wijnen vertelde... echt prachtig!
Intens gelukkig en nagenietend van de prachtige avond, bladeren we nu door het 'Ciel Bleu Guestronomy' boek. The sky is the limit!

28 mei 2018 beoordeeld

Samen met mijn collega mocht ik een avond uit eten in dit geweldige restaurant. Het was mijn eerste keer in een sterren restaurant en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik kon verwachten. Maar vanaf het eerste moment viel ik van de ene verbazing in de ander. Geweldig uitzicht, fantastisch eten, heerlijke bijpassende wijnen en het personeel die op professionele én persoonlijke wijze de avond tot een onvergetelijke herinnering maken. Zeker een beleving waar ik in de toekomst terug zal keren. Als je de mogelijkheid hebt, ga dan vooral voor de full experience! Bedankt Pasquinel, Wout & Barry en alle andere collega's die deze mooie herinnering met ons gemaakt hebben.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen bij het verpletterende uitzicht over Amsterdam in de lounge onze amuses al en daarna was het aan tafel een al genieten. Dat begon al bij de keuze uit 5 in Normandië gehaalde botervarianten (neem vooral die met yuzu) voor het lekkere brood. Geweldige oester, langoustine, tong en lam volgden in een goed tempo. Ook het nagerecht (aardbeien, shaken not stirred) was bijzonder. Bijzonder raar was echter de rekening: daar stond onze ene genuttigde fles wijn tweemaal op (“excuus, die halen we er meteen af”). Dat is wel erg slordig op dit niveau en maakt dat je toch wat met gemengde gevoelens afscheid neemt.

Datum van bezoek: mei 2018
HotelOkuraAmsterdam, Manager van Ciel Bleu Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beste Erik,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Ciel Bleu Restaurant. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het diner. Echter jammer om te horen dat de fout op de rekening u toch met gemengde gevoelens naar huis heeft laten gaan. Ik bied mijn oprechte excuses aan voor voor dit incident. Ik kan u verzekeren dat wij uw opmerking intern zullen bespreken. Nogmaals hartelijk dank voor uw complimenten en opmerking en uiteraard hoop ik van harte dat wij u nogmaals mogen verrwelkomen.

Het Okura Team

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaak explosie, kippenvel en geluk beschrijven deze avond. Als Noel verteld over de wijnen, lijkt het net alsof de wijngaarden aan je voeten liggen. Geweldige bediening. Je komt niks te kort. We kozen de all-in full experience, een echte aanrader! Tijdens het ontbijt bij Okura nog aan het nagenieten van de avond. Bedankt aan het gehele team van Ciel Bleu

Reizigers die Ciel Bleu Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Ciel Bleu Restaurant geweest? Deel je ervaringen!