“3 sterren”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Pijp
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoog gezeten met adembenemend uitzicht over de stad wordt hier een culinaire topprestatie geleverd.
Hartelijke en foutloze bediening.
Prachtige wijn/spijs combinaties. Geweldige sommelier. Eindelijk iemand die er niet alleen veel verstand van heeft maar die kennis ook werkelijk overdraagt!
Zeer verrassende gerechten.
Wat een heerlijke avond.
Niet goedkoop maar wel van grote waarde.
Het sparen waard!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

WoW, wat lekker gegeten in een prachtige entourage. Prachtig uitzicht over t uiteindelijk donkere Amsterdam. Wat een heerlijke gerechten, sommige van de smaken staan me een dag later nog bij. Een topervaring, maar ook mede door het gezelschap

31 juli 2017 beoordeeld

Wow wat hebben we lekker gegeten. De signature dish is echt fantastisch! Uitzicht is fenomenaal. Heerlijke wijn. Aardige bediening. Beetje stijf en mega duur. Maar het was het waard.

10 juli 2017 beoordeeld

Mijn man's 60e verjaardag gevierd bij Ciel Bleu, goed ontvangst. het 8 gangen menu met de bijbehorende wijn-arrangement was uitstekend. Bediening was top. Gelukkig niet stijf en ook daarom gezellig kunnen praten en lachen. Bij de koffie gingen wij apart zitten en kreeg mijn man als verrassing een appeltaart maar in een houten kistje. Leuk gepresteerd! Ciel Bleu is zeker een aanrader om te dineren. Mooi uitzicht op de bovenste verdieping met uitzicht op Amsterdam.

4 juli 2017 beoordeeld

Eten tijdens ons diner in Okura in de Starlight room in Ciel Bleu met 20 personen voor een bedrijfsevent was fantastisch, een onbeschrijfelijke smaak sensatie. Perfecte bediening. Gewoon een op en top restaurant met perfecte service.

Reizigers die Ciel Bleu Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Ciel Bleu Restaurant geweest? Deel je ervaringen!