“Steekt met kop en schouders boven de andere 'sterren' uit!!!”
Beoordeling van Ciel Bleu Restaurant

Ciel Bleu Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: De Pijp
11 maart 2017 beoordeeld

Wij hebben zalig genoten van de beste verfijnde en smaakvolle gerechten met bijpassende wijnen bij een fantastisch uitzicht over Amsterdam gebracht door bevlogen/enthousiast personeel.

Schrijf een beoordeling

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een fantastische avond gehad. Wat een geweldig restaurant, met een fantastische sommelier en geweldige bediening. 1 puntje van kritiek, het was er zo ontzettend warm dat mijn partner niet goed werd van de warmte. Het was echt heel jammer dat zo'n topavond zo eindigde.

4 maart 2017 beoordeeld

We ware er op 1e kerst dag. En dit was echt een bijzondere gebeurtenis. Diner van 7 gangen was geweldig. Smaakvol en bijzondere combinaties. Timing helemaal top. Geen onnodige wachttijden. Personeel bijzonder vriendelijk en professioneel. Een absolute aanrader. Voor herhaling vatbaar.

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij het nog niet zo lang geleden gerestylede Ciel Blue op de 23e verdieping van het Okura hotel. Genieten van het uitzicht over Amsterdam. Het 9 gangenmenu was erg lekker en zeer hoog van smaak en combineerde goed met de bijpassende wijnen. De avond afgesloten met koffie en heerlijke friandises welke mooi gepresenteerd werden op de kar. Heerlijke avond gehad.

HotelOkuraAmsterdam, General Manager van Ciel Bleu Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Beste heer/mevrouw nvandijk,

Hartelijk dank voor uw positieve review op TripAdvisor.
Het is plezierig om te lezen dat u uw avond/ervaring omschrijft als "culinair smullen".

Het Okura Team

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste restaurants van Nederland. Mooie culinaire gerechten, goed op elkaar afgestemd qua smaak en hoeveelheid. Daarnaast aardige en goede bediening. We hebben gegeten van 18.30 tot 24.00 en enorm genoten.

Beste heer Arjanxxx,

Hartelijk dank voor uw positieve review op TripAdvisor.
Het is plezierig om te lezen dat u uw avond omschrijft als "een van de beste restaurants van Nederland". Wij zien ernaar uit u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel of in een van onze restaurants.

Het Okura Team

Reizigers die Ciel Bleu Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Ciel Bleu Restaurant geweest? Deel je ervaringen!