“Sfeervol en bijzonder”
Beoordeling van De Silveren Spiegel

De Silveren Spiegel
Geclassificeerd als nr. 3 van 4.134 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: In De Silveren Spiegel wordt u heerlijk verwend. Allereerst door ons prachtige 17e eeuws pand, waarin de periode herkenbaar blijft door de monumentenzorg. Natuurlijk serveren wij een gepast oud Hollands diner; een verassing! U kunt kiezen uit eten van de kaart of een menu met of zonder wijnarrangement. Een romantische sfeer voor een intiem diner, een zakelijk treffen waarbij u entourage zoekt of een eten met vrienden voor een speciale gelegenheid. Separate zaaltjes voor meer privacy zijn aanwezig. We heten u van harte welkom!
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel sfeervol in een 17e eeuwse omgeving eten met een kaart met nederlandse gerechten. Uitermate vriendelijke bediening. Het is aan de prijs maar elke cent waard.

Jim H H, Eigenaar van De Silveren Spiegel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw prachtige review. Het is genot om te lezen dat u een aangename ervaring heeft gehad bij ons in Amsterdam. Uw mooie complimenten aangaande onze medewerkers maken ons erg trots en zijn gedeeld met het gehele team. Bedankt en graag tot ziens in Amsterdam.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst was al een compliment waard, nette man in mooi pak die ons naar de tafel bracht.
Mooi verhaal over het unieke pand waar de Silveren Spiegel in gevestigd is!
Het lijkt op eten in museum zo mooi

De wijnkaart hadden wij zo iets mmmm we laten ons verassen

De verhalen die we op TripAdvisor lezen over de jonge chef willen we mee maken.

We zijn gegaan voor 7 gangen verrassing
Een zeer mooi uitgezocht wijn arrangement.

Yves van der Hoff staat hier op zeer jonge leeftijd kunst te maken, voor de mond & ogen.

Dit is een restaurant voor de echt fijnproever en liefhebber van top van A tot Z.

Zijn er min punten : wij hebben ze niet kunnen ontdekken.

Yves en keuken brigade bedankt voor deze mooie avond.

En bediening, echt pluspunt vonden wij de kennis van de wijnkaart,
Verzorgd gekleed en oog voor detail !

Mvg Ferry & Henriette Bakker.

Jim H H, Eigenaar van De Silveren Spiegel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Geachte Ferry B,

29 juli 2017 beoordeeld

Het restaurant was sinds April 2017 weer geopend na een grote verbouwing. Omdat wij al meermalen een bezoek hadden gebracht aan dit restaurant waren wij nieuwsgierig hoe het geworden was. Het restaurant zag er fantastisch uit en het eten was weer voortreffelijk. De chef kok Yves van der Hoff deed ons weer verrast staan met zijn heerlijke schotels. Hij heeft zich weer zelf overtroffen vonden mijn vrouw en ik. Ook de nog steeds charmante en altijd vriendelijke Gastvrouw Francisca van der Hoff en haar personeel hebben ons weer een heerlijke avond bezorgd. En we hadden het voordeel dat we heerlijk op het buiten terras de maaltijden met de daarbij zeer goed afgestemde wijnen konden nuttigen. Wij komen zeker weer terug!

Jim H H, Eigenaar van De Silveren Spiegel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw gastronomische ervaring bij de Silveren Spiegel. Ook dat u op culinair niveau heeft genoten van de heerlijkheden die de Chef Yves en zijn keukenteam met veel passie hebben bereid en de begeleidende wijnen, zorgvuldig samengesteld door onze sommelier.. Bedankt en we zien er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen in de toekomst voor een culinaire verwennerij.

Family van der Hoff

23 juli 2017 beoordeeld

Gisteren voor het eerst naar De Silveren Spiegel gegaan omdat we iets speciaals te vieren hadden. En wat een top avond hadden we; alles klopte! De ambiance, de service en het eten. We hadden gekozen voor het 6 gangen menu met bijpassende wijnen en omdat we nog moesten rijden kozen we voor het bobarrangement (halve glazen). Wat een geweldige culinaire verrassing; al vanaf de eerste gang tot en met de laatste waren echt onovertroffen zowel voor de smaakpupillen als het oog. De wijnen die bij de verschilende gerechten werden geschonken en toegelicht paste heel goed en waren bijzonder van smaak. Aan het eind kwam de chef kok nog even langs en je zou verwachten, gezien de hoogstaande kwaliteit, dat het een wat oudere man zou zijn en blijkt dan een jongeman te zijn. Wat een creatieve toptalent als je op deze leeftijd al je gasten weet te verrassen met dit soort creaties. Dit vraagt om meer en we zullen zeker terugkomen!

Jim H H, Eigenaar van De Silveren Spiegel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw uw review op Tripadvisor over uw diner ervaring in restaurant de Silveren Spiegel.. Onze chef Yves van der Hoff en zijn keukenteam doen altijd hun uiterste best om een waar kunstwerk van de gerechten te maken. Wij zullen uw complimenten over het deskundige service personeel zeker met hen delen. Nogmaals bedankt en wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in restaurant de Silveren Spiegel.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst is de ontvangst zoals men tegenwoordig zegt voortreffelijk! De professionaliteit van de bediening en keuken zijn van dienaard dat overtreffen bijzonder moeilijk word! Een fantastische avond gehad en iedereen aan te raden!!

John & Monique

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw prachtige review. Het is genot om te lezen dat u een aangename ervaring heeft gehad bij ons in Amsterdam. Uw mooie complimenten aangaande onze keuken & medewerkers maken ons erg trots. Nogmaals dank voor uw aardige woorden. Wij zullen uw complimenten over het deskundige personeel zeker met hen delen. Nogmaals bedankt en wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in restaurant de Silveren Spiegel.

Reizigers die De Silveren Spiegel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Silveren Spiegel geweest? Deel je ervaringen!