“verrassend goed”
Beoordeling van De Silveren Spiegel

De Silveren Spiegel
Geclassificeerd als nr. 2 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: In De Silveren Spiegel wordt u heerlijk verwend. Allereerst door ons prachtige 17e eeuws pand, waarin de periode herkenbaar blijft door de monumentenzorg. Natuurlijk serveren wij een gepast oud Hollands diner; een verassing! U kunt kiezen uit eten van de kaart of een menu met of zonder wijnarrangement. Een romantische sfeer voor een intiem diner, een zakelijk treffen waarbij u entourage zoekt of een eten met vrienden voor een speciale gelegenheid. Separate zaaltjes voor meer privacy zijn aanwezig. We heten u van harte welkom!
9 maart 2017 beoordeeld

Hier een hele tijd geleden gegeten, zeer goede kwaliteit, misschien ietswat hoog geprijsd! dat doet echter niets af aan de kwaliteit! we wilde er pas geleden even onverwacht langs alleen nu in verbouwing.. dus we komen snel terug

Jim H H, Eigenaar van De Silveren Spiegel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2017

Beste hansjansens,

Hartelijk dank voor uw uw review op Tripadvisor over uw diner ervaring in restaurant de Silveren Spiegel. Wij zijn blij te vernemen dat het diner u aangenaam verrast heeft en dat de gerechten naar uw smaak waren. Onze chef Yves van der Hoff en zijn keukenteam doen altijd hun uiterste best om een waar kunstwerk van de gerechten te maken. Wij zullen uw complimenten over het deskundige personeel zeker met hen delen. Nogmaals bedankt en wij kijken er naar uit na de renovatie u nogmaals te mogen verwelkomen in restaurant de Silveren Spiegel.

Schrijf een beoordeling

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Silveren Spiegel, ik kom er al tientallen jaren. Een prachtig oud pand. Toeristen weten niet wat zij zien als zij hier binnenkomen. Mooie kaart met klassiekers in vlees en vis. De wijnkaart is tevens ook zeer de moeite waard.

Geachte Boat Company,

24 januari 2017 beoordeeld

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Niets op aan te merken. Hier kennen ze het woord: Gastvrijheid. Mooi pand, entourage en personeel. Verfijnde smaken, mooi opmaak, verrassend, uitgebalanceerd. Super. Lang, lang geleden heb ik hier mijn eerste stage "moeten lopen" dat was geen leuke ervaring. Petje af voor de nieuwe ondernemer en zijn staff.

Jim H H, Eigenaar van De Silveren Spiegel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Beste RosetN,

28 december 2016 beoordeeld

Ik was hier met collega's en heb nu eindelijk de tijd om een bericht te schrijven. Wat een mooi restaurant met een interessante historie. We hadden een verrassingsmenu dat ook echt een verrassing bleek te zijn, we raakten niet uitgepraat over de geweldige gerechten en presentatie. Ook de daarbij uitgezochte wijnen waren erg mooi. Kortom Nederlands dineren op hoog niveau voor een redelijke prijs. Zeker potentie voor een ster!

Beste Peter,

19 december 2016 beoordeeld

Eens per jaar at ik met een oud-collega, een traditie waar ik na 25 jaar in 2014 een einde aan maakte ivm met mijn pensionering.
De Silveren Spiegel was het absolute hoogtepunt van die 25 jaar.
Een fantastisch pand waar de historie vanaf droop.
De keuken en de bediening waren geheel in stijl.

Uiteraard kan er in 25 jaar veel veranderen, maar mijn Spiegel was een Sterren-ervaring.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw prachtige review. Het is genot om te lezen om speciale traditie bij ons af te sluiten en dat u een aangename ervaring heeft gehad bij ons in Amsterdam. Uw mooie complimenten aangaande onze medewerkers maken ons erg trots en zijn gedeeld met het gehele team. Bedankt en graag tot ziens in Amsterdam.

Reizigers die De Silveren Spiegel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Silveren Spiegel geweest? Deel je ervaringen!