“Goed eten, eerlijke prijs, en snel”
Beoordeling van Wagamama Zuidplein - Wtc

Wagamama Zuidplein - Wtc
Geclassificeerd als nr. 1.472 van 4.550 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Aziatisch, Japans
30 mei 2018 beoordeeld

Wagamama is en blijft één van de beste plekken om snel en voor niet veel geld een goede maaltijd naar binnen te krijgen. Het is wel even wennen natuurlijk, een ober die op je placemet schrijft en niet allemaal tegelijk je eten krijgen, maar het is het waard.
Hier bij het WTC hebben ze niet super veel plek, maar door de snelle doorloop is dat meestal geen probleem. In het weekend is het een stuk rustiger, omdat er natuurlijk bijna niemand werkt dan.
Ze hebben een terras, waar je met het goede weer heerlijk buiten kan zitten. Zeker een aanrader.

4 oktober 2017 beoordeeld

Prima kommen met echt lekker vers eten, smakelijk, veel groeten en variatie.
Leuk dat je met elkaar aan grote tafels zit. Meer geschikt voor een snelle hap, dan een uitgebreid diner.

3 augustus 2017 beoordeeld

We waren op zoek met de kinderen achter een snelle hap. Leuk concept en snelle bediening. En het was nog lekker ook. Gevarieerde kaart, voor iedereen was wils. Beetje aan de dure kant wel.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het favoriete restaurant van onze oudste zoon vanwege: katsu curry!
Heerlijke gerechten voor jong en oud. Je hebt keuze uit allerlei Aziatische gerechten. Heerlijke curries!! Van indiaans, tot Japans. Sinds kort bestellen we extra saus (bijbetalen) bij de katsu curry omdat wij deze saus zoooooo lekker vinden. Je krijgt er een bijpassende salade bij. Echte smaaksensatie. Voor de kleine kinderen zijn er kindermenu' met rijst, noodles, kip, vis en komkommer, mais en worteltjes.
Ook een aanrader voor volwassenen is Surendra's curry. Heerlijk pittig. Verder zijn de vers geperste sappen overheerlijk. En gezond! We komen er graag! Parkeergarage praktisch naast Wagamama. Of je pakt de trein.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke grote kommen met uitstekende noodles en groente/vlees. Maar doordat iedereen aanschuif aan de lange tafels mis je de privacy voor een goed gesprek. Dan maar iets afhalen?

Reizigers die Wagamama Zuidplein - Wtc bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Wagamama Zuidplein - Wtc geweest? Deel je ervaringen!