“Prachtige locatie met gerechten met uitgesproken smaken.”
Beoordeling van Librije's Zusje Amsterdam

Librije's Zusje Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 13 van 4.514 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig ontvangst aan de Amsterdamse gracht. Zeer netjes werden wij naar de bar gebracht om eerst nog een drankje te doen. Prachtig gelegen aan een zeer indrukwekkende tuin in het hartje van Amsterdam. Na een zeer bijzondere cocktail wederom keurig naar onze tafel gebracht. De amuses waren om je vingers bij op te eten. Wij hadden het menu inclusief het wijn arrangement. Het ene bijzondere gerecht na het andere werd opgediend. Nieuwe smaken en bijzondere combinaties, waarbij de discussies met z'n vieren inclusief de wijn vaak zeer positief, maar soms ook iets minder enthousiast waren. Een avond vullend diner, waarbij wij pas ruim na 00:00 uur het restaurant hebben verlaten. Een geweldige ervaring en nu op naar de grote broer in augustus.

RobertoPayer, General Manager van Librije's Zusje Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Geachte meneer,

Graag willen we u hartelijk danken voor het delen van uw ervaring bij Librije’s Zusje Amsterdam. Wat een eer om te lezen dat u een geweldige ervaring heeft gehad en dat u binnenkort bij de Librije in Zwolle langs zult gaan.

Wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen ontvangen bij Librije’s Zusje Amsterdam, in welk geval wij u graag assisteren met het maken van een nieuwe reservering.

Het team van Librije’s Zusje Amsterdam

29 mei 2018 beoordeeld

Zowel eten en aangepaste drank zijn van uitzonderlijk hoog niveau met nodige verrassingen.
Speciale vermelding voor de bediening,attent,warm en vlot.

Geachte meneer Fonteyn,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw belevenissen in Librije’s Zusje Amsterdam op Tripadvisor.
Het doet ons veel plezier om te lezen dat u uw bezoek als ‘fantastisch’ heeft ervaren en dat u het team nog specifiek benoemd.

Het team van Librije’s Zusje streeft ernaar gasten een geweldige ervaring te bieden, en we zijn zeer verheugd te lezen dat we daarin zijn geslaagd.

Hopelijk mogen we u in de toekomst wederom verwelkomen. Mochten wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, schroom dan niet contact met ons op te nemen.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van eten een ware belevenis wilt maken, dan zit je hier op het juiste adres! In een woord WoW!
Afgelopen week dindag krijg ik deze fantastische ervaring cadeau van mijn man voor mijn 30ste verjaardag! Ik wilde al heel lang eens eten in de Librije of Librije’zusje en mijn verwachtingen waren dan ook hoog. En wat zijn deze waar gemaakt. Elk gerecht was een waar kunstwerk en de smaken klopten allemaal! Ook over de wijn die bij de gerechten geserveerd werd was tot in detail nagedacht. Je merkt dat hier echt een team aan het werk is en dat ze allemaal een belangrijke schakel in de bekende ketting hebben. De bediening was zeer correct, gastvrij en wist het gerecht zo over te brengen zoals de chef het bedoelt heeft!

Groet Sanne

Geachte mevrouw M.,

Wij voelen ons vereerd om te lezen dat u een fantastische ervaring heeft gehad en ons heeft gekozen voor deze speciale gelegenheid.
Het doet ons veel plezier te lezen dat u de service omschrijft als ‘zeer correct en gastvrij’ en de gerechten als ‘ware kunstwerken’.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel, wat een mooie ervaring met verrassingselementen. Laat je heerlijk verrassen. Pluim voor de bediening, zeer gastvrij en vriendelijk.

RobertoPayer, General Manager van Librije's Zusje Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Geachte mevrouw,

Het doet ons veel plezier om te lezen dat u de bediening omschrijft als ‘zeer gastvrij’ en ‘vriendelijk’.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord: “FANTASTISCH” bediening was voortreffelijk maar zeker ook het eten was voortreffelijk.

Geachte meneer,

We willen u hartelijk danken voor uw vriendelijke woorden op TripAdvisor. We voelen ons vereerd om te lezen dat u een fantastische ervaring heeft gehad.
Het doet ons veel plezier om te lezen dat u zowel de bediening als het eten omschrijft als voortreffelijk.

We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Het team van Librije’s Zusje Amsterdam

Reizigers die Librije's Zusje Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Librije's Zusje Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!