8 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 140
TravelocityUS$ 140
Agoda.comUS$ 197
Beoordeeld op 13 juli 2022

Ik ben er nog niet geweest. Maar ik heb een boeking via Booking.com gemaakt voor in september. Dit duurt dus nog ruim 2 maanden.

Omdat ik blijkbaar een boeking heb gemaakt 'onder kortingsvoorwaarden', kan deze niet meer gewijzigd worden. Ik wilde mijn boeking naar 1 nacht eerder verschuiven omdat ik iets over het hoofd heb gezien in mijn agenda maar dit was ABSOLUUT NIET MOGELIJK.

Ook niet als ik het verschil bij betaalde (wat ik zelf heb aangeboden). Let wel; ik wilde mijn boeking verschuiven van een vrijdag - zaterdag naar een donderdag - zaterdag. Dan zouden ze dus weer een zaterdag, die ze voor veel meer kunnen verkopen, vrij hebben.

De mevrouw aan de telefoon leek er bijna plezier in de hebben dat het niet verzet kon worden. Ze was erg onbeschoft en snauwerig. Waarschijnlijk was ik niet de eerste die met een dergelijke vraag kwam. ''Dan had ik maar niet met korting moeten boeken'' (Ik betaal alsnog 170,- PER NACHT) . En ''Natuurlijk stuurt Booking.com jou naar ons, maar ik ga hier dus niks mee doen''.

Nu al super slechte, asociale service. Bah. Klantvriendelijkheid en coulance terwijl de klant zelfs nog wilt bijbetalen is hier blijkbaar teveel gevraagd.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een van de beste hotels waar we ooit verbleven hebben. Moderne geriefelijke kamer, voorzien van plenty kastruimte, koelkasten, top-badkamer en alle gemakken. En we hadden geluk: een kamer op de 9de met uitzicht over Amsterdam centrum. Tot slot: een keurig Covid-proof ontbijt en vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Groot voordeel van het hotel: door de ligging aan tramlijn 2 ben je in een wip in het Museumkwartier, het Leidseplein en Amsterdam Centrum. Een perfecte uitvalsbasis voor een trip naar Amsterdam!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 6 juli 2020

We hebben dit hotel uitgekozen vanwege de locatie. Verder niet gekeken naar de beoordelingen, maar na ons verblijf gezien dat iedereen heel tevreden is over dit hotel. En dan in het bijzonder over het personeel. Wij kunnen dit alleen maar be-amen. Iedereen was er even vriendelijk. Zo kan het dus ook!
Ook over de kamers waren we heel tevreden, ruim en schoon. Verder een handige, betaalbare parkeergarage waarin we ook onze fietsen veilig mochten stallen. Complimenten!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 18 maart 2020

We zijn hier 7 nachten geweest en ervaren als zeer fijn Ruime kamers ,zeer schoon ,en de tram stopt pal voor het hotel en dat was erg fijn Maar de grote plus van dit hotel was toch de zeer vriendelijke dames achter de balie (X O hotel ben daar maar zuinig op want we maken wel eens anders mee )Wij komen zeker terug ........

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 28 februari 2020

Heel goed hotel !! De kamer was ruim en netjes ,je kon ook een koffie zetten ,alles is er aanwezig . Het ontbijt was er dik in orde !! Parkeergarage aan het hotel en de tram naar het centrum rechtover hotel heel gemakkelijk . We waren hier voor de tweede keer en bij een volgend bezoek aan Amsterdam komen we zeker terug naar dit hotel !

Datum van verblijf: februari 2020