Beoordeeld op 24 september 2018

Heel tof hotel, lekker trendy en alles is op de kamer wat je maar nodig hebt. Ik vond het subliem ! Ik sta ook hard op hygïene en alles was netjes onderhouden.
Ook de prijs kwaliteit is een aanrader.
Het ontbijt was tevens zéér lekker.

• Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 september 2018

Erg mooi en ruim opgezet, afgeschermde parkeergarage zeer welkom, schoon en rustig hotel. Van de reservering bevestiging per mail, tot het binnenrijden van de afgesloten hotelparkeer ruimte, waardevolle producten in de auto, tot binnentreden van de kamer.

Aanrader voor zakelijke collega`s die net als ik de dag erna moeten pieken in Amsterdam

• Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Hier onlangs geslapen, incheck gaat anders dan gewend namelijk digitaal. Dit was leuk om eens te doen! Onze eerste keer op deze manier. Kamer was goed, zaten op 11e verdieping en hadden mooi uitzicht. Zouden zeker nog een keer hier slapen.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 juni 2018

Hier een nachtje geslapen voor een bezoek aan Amsterdam. Tweepersoonskamer geboekt en driepersoonskamer gekregen.
Check-in is self-service via een computer, eventueel wel een medewerker in de buurt voor vragen. Ruime kamer, prima bedden en heerlijk stil en donker.
Ontbijt is uitgebreid en goed.

Tram 2 stopt voor de deur, rechtstreeks naar het centrum in 20-30 minuten.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 juni 2018

Ruime kamer, rustige ligging, uitstekende prijs vs kwaliteit
Goed bed, grote badkamer en alles erg schoon. Tram voor de deur, rechtstreeks naar centrum. Buurt rustig, meer voor werk, maar zeker een alternatieve optie als je toch vlakbij centrum amsterdam wilt blijven.

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken