Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 286 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
1.055 - 1.060 van 2.194 beoordelingen
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie