XO Hotels Couture
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
NH Hotels
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 265 per nacht.

XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is goed bereikbaar met de wagen, het ligt niet pal in centrum Amsterdam, maar tram 2 stopt vlak aan de deur en brengt je in no time naar de stad. Tickets koop je in de automaat bij het hotel. Inchecken in hotel doe je ook zelf via een gemakkelijk systeem. Persoonlijk vond ik dit minder, want een goed onthaal daar begint je vakantie mee. De kamers zijn goed verzorgd en modern. Je hebt alles wat je nodig hebt. Ontbijt is tegen betaling, maar een aanrader. Lekker en genoeg. Het is een ontbijtbuffet.
Jammer dat er geen bar is in het hotel. Je komt er 's avonds aan en kan nog iets uit de automaat drinken, dat neemt toch wat gezelligheid weg.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel geboekt omdat het dicht bij het party centrum Radion ligt. Het hotel is zeer gemakkelijk met de tram lijn 2 of metro vanaf Amsterdam cs te bereiken. Langs deze tramlijn liggen veel bezienswaardigheden van Amsterdam
Hotel heeft een zeer moderne in en uitcheck procedure. Zeer goede en ruime kamer. Tip top in orde

Verbleef: mei 2017
10 maart 2017 beoordeeld

Na ons eerste verblijf in 2015 (zie mijn eerdere review) recent opnieuw twee keer voor dit hotel gekozen bij een verblijf in Amsterdam, deze keer echter wel zonder ontbijt. Dat kan ik dus niet opnieuw beoordelen. In tegenstelling tot ons eerste verblijf verliep de boekign via e-mail deze keer wel snel een vlekkeloos! Dat werd dus ondertussen mooi geregeld :).

Het hotel is goed met de wagen bereikbaar en ligt aan de rand van Amsterdam. Het hotel beschikt over een eigen overdekte parkeergarage die je gratis kon gebruiken bij een reservatie rechtstreeks bij het hotel. Wie het centrum of de omgeving wil verkennen kan dat nog steeds in een mum van tijd met tramlijn 2 voor de deur.

Het hotel en de kamers zijn nog steeds netjes en voorzien van alles wat je wensen kan (zelfs het raam kon open in onze kamer). Er is een aangenaam bed, airco, gratis wifi, flatscreen televisie, koffie- en theefaciliteiten en ook een mooie badkamer met een regendouche. De eerste keer bij deze verblijven was de kamer echter niet netjes schoon gemaakt (zie foto's). Onze tweede kamer (een week later) was wel netjes, maar had ook nood aan een stofzuigbeurt ter hoogte van het bed. Men kan hier beter snel even werk van gaan maken!

Dit recente hotel heeft dus wat werk met de housekeeping maar blijft een aanrader bij een verblijf aan Amsterdam!

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
8 maart 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst.
Kamers zijn zeer goed in orde., met uitstekende bedden. Ontbijt een beetje chaotisch maar zeker wel smakelijk en voldoende.
Parking naast hotel is een echt pluspunt als je met de auto komt!
Prima locatie: uit de drukte maar een tramhalte om de hoek.

Verbleef: april 2016
12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Misschien wel duur. Heel geschikt als startpunt voor bezoek aan Amsterdam. Met lijn 2 ben je in 10 min. In het centrum. Parkeren in garage is erg handig en betaalbaar!
Kamers zijn keurig en schoon.
Ontbijt goed met ruime keuze.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner