“Goed gelegen en verzorgd”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 14 websites!
Best Western Premier Hotel Couture
Beoordeeld als nr. 41 van 371 hotels in Amsterdam
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is goed bereikbaar met de wagen, het ligt niet pal in centrum Amsterdam, maar tram 2 stopt vlak aan de deur en brengt je in no time naar de stad. Tickets koop je in de automaat bij het hotel. Inchecken in hotel doe je ook zelf via een gemakkelijk systeem. Persoonlijk vond ik dit minder, want een goed onthaal daar begint je vakantie mee. De kamers zijn goed verzorgd en modern. Je hebt alles wat je nodig hebt. Ontbijt is tegen betaling, maar een aanrader. Lekker en genoeg. Het is een ontbijtbuffet.
Jammer dat er geen bar is in het hotel. Je komt er 's avonds aan en kan nog iets uit de automaat drinken, dat neemt toch wat gezelligheid weg.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Best Western Premier Hotel Couture
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel geboekt omdat het dicht bij het party centrum Radion ligt. Het hotel is zeer gemakkelijk met de tram lijn 2 of metro vanaf Amsterdam cs te bereiken. Langs deze tramlijn liggen veel bezienswaardigheden van Amsterdam
Hotel heeft een zeer moderne in en uitcheck procedure. Zeer goede en ruime kamer. Tip top in orde

Verbleef: Mei, 2017
10 maart 2017 beoordeeld

Na ons eerste verblijf in 2015 (zie mijn eerdere review) recent opnieuw twee keer voor dit hotel gekozen bij een verblijf in Amsterdam, deze keer echter wel zonder ontbijt. Dat kan ik dus niet opnieuw beoordelen. In tegenstelling tot ons eerste verblijf verliep de boekign via e-mail deze keer wel snel een vlekkeloos! Dat werd dus ondertussen mooi geregeld :).

Het hotel is goed met de wagen bereikbaar en ligt aan de rand van Amsterdam. Het hotel beschikt over een eigen overdekte parkeergarage die je gratis kon gebruiken bij een reservatie rechtstreeks bij het hotel. Wie het centrum of de omgeving wil verkennen kan dat nog steeds in een mum van tijd met tramlijn 2 voor de deur.

Het hotel en de kamers zijn nog steeds netjes en voorzien van alles wat je wensen kan (zelfs het raam kon open in onze kamer). Er is een aangenaam bed, airco, gratis wifi, flatscreen televisie, koffie- en theefaciliteiten en ook een mooie badkamer met een regendouche. De eerste keer bij deze verblijven was de kamer echter niet netjes schoon gemaakt (zie foto's). Onze tweede kamer (een week later) was wel netjes, maar had ook nood aan een stofzuigbeurt ter hoogte van het bed. Men kan hier beter snel even werk van gaan maken!

Dit recente hotel heeft dus wat werk met de housekeeping maar blijft een aanrader bij een verblijf aan Amsterdam!

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
8 maart 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst.
Kamers zijn zeer goed in orde., met uitstekende bedden. Ontbijt een beetje chaotisch maar zeker wel smakelijk en voldoende.
Parking naast hotel is een echt pluspunt als je met de auto komt!
Prima locatie: uit de drukte maar een tramhalte om de hoek.

Verbleef: April, 2016
12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Misschien wel duur. Heel geschikt als startpunt voor bezoek aan Amsterdam. Met lijn 2 ben je in 10 min. In het centrum. Parkeren in garage is erg handig en betaalbaar!
Kamers zijn keurig en schoon.
Ontbijt goed met ruime keuze.

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel.

Mooie kamer. Leuk uitzicht. Lekker ontbijt dat voor €12,50 is als je het gelijk bespreekt bij het inchecken.
Handige parkeerplaats. Behulpzaam personeel. Tramhalte voor de deur erg makkelijk voor naar het centrum te reizen.

Kortom persoonlijk heb ik er niets op aan te merken.

Ik kom hier zeker terug als ik Amsterdam bezoek.

4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Makkelijk bereikbaar. Goede Parking. Nette Kamer. Kamer alleen zeer warm waardoor, je niet lekker slaapt... Prijs wat aan de hoge kant voor wat je krijgt. Tramhalte gelijk voor de deur dus, snel in het centrum van de stad.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Volkshotel
Ibis Amsterdam Centre
nr. 145 van 371 in Amsterdam
5.119 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Best Western Premier Hotel Couture geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Best Western Premier Hotel Couture

Adres: Delflandlaan 15, 1062 EA Amsterdam, Nederland (Voorheen BEST WESTERN PREMIER Hotel Couture)
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 41 van 371 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 82 - € 260 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Best Western Premier Hotel Couture 4*
Aantal kamers: 158
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
BEST WESTERN PREMIER Hotel Couture bevindt zich op steenworp afstand van het wereldberoemde World Fashion Centre in Amsterdam, een van de grootste modehandelscentra ter wereld. Dit hotel beschikt onder meer over een smaakvol restaurant en bar. Onze kamers zijn van alle moderne gemakken voorzien om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, zoals een flatscreen smart tv televisie, airconditioning, gratis Wi-Fi en een Nespresso machine voor koffie en thee. De badkamers hebben vloerverwarming, een regen- en handdouche en een haardroger. Voor ontbijt en diner kunt u aanschuiven bij Restaurant Dolce. In de ochtend verzorgen wij een uitgebreid ontbijtbuffet en in de avond een à la carte diner. Met zonnig weer bent u welkom op de gezellige patio, gelegen op de begane grond. Om de paar minuten vertrekt voor het hotel een bus of tram die u direct naar de populairste locaties van Amsterdam brengt. Zo bent u binnen een kwartier op het uitgaanscentrum Leidseplein of het Museumkwartier, waar zich onder meer het Rijksmuseum en het Van Gogh Museum bevinden. BEST WESTERN PREMIER Hotel Couture is de ideale uitvalsbasis om uw verblijf in Amsterdam tot een succes maken! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Best Western Premier Hotel Couture met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?