“Viel tegen”

Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam
Reserveren met
Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 452 van 4.590 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een plek waar je je als toerist prima welkom zal voelen. Als Nederlander zit je hier niet echt leuk, als je zelfs niet in het Nederlands kan bestellen, maar het in het Engels moet. Los daarvan... eten opzich prima, maar niet echt wauw. Antipasti vooraf, smaakte niet vers, met dikke plakjes vlees en smaakloze mozzarella. De pasta met vis smaakte goed, jammer van de veel gebroken schelpen erin, waardoor eten lastig werd met de stukjes schelp. Wel veel vis erdoor, lekker. Miste een bordje om de schelpjes op te doen. De carbonara pasta was met heel veel room, mijn smaak is carbonara met ei en bacon, geen berg room. Kortom, eten was prima, maar ken zeker veel betere italiaanse keukens.

5tawa, Manager van Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Best gewaardeerde gast ,
Allereerst willen we onze dankbaarheid voor het kiezen van onze Restaurant.., het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachting hebben voldaan , uw mening is erg belangrijk voor ons .. door het doorgeven van uw mening weten wij obze verbeterpunten .. zodat we het niveau van onze restsurant kunnen verhogen .. we gaan onze best doen om de min punten te verbeteren .
Met vriendlijke groet

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat lopen zoeken naar enkele pizzeria's in de buurt, kwamen we uiteindelijk hier uit. Al waren de pizza's wat simpel, de bediening was aan het begin erg vriendelijk, het voorgerecht (bruschetta en foccaccia) heerlijk! Alleen zaten wij al best wel vol na het voorgerecht. We vroegen aan de bediening of er 30 min tussen mocht zitten voordat we het hoofdgerecht zouden krijgen. Dit kon toch echt niet, het eten was al bijna klaar. Dit hadden we dan maar aan het begin bij het bestellen aan moeten geven. Hoe we dit aan het begin hadden moeten weten is mij een raadsel. Het is wel gebruikelijk dat er wat tijd zit tussen voor en hoofd en dat het hoofdgerecht pas gemaakt wordt als de voorgerechten zijn afgehaald. Nog geen 5 minuten later kregen we de pizza voor onze neus. Met veel moeite heb ik de helft er nog van opgegeten. Erg zonde van m'n geld.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening, behalve het afrekenen. Lekker gegeten en goede porties.
Verder weinig toe te voegen, maar moet mijn 100 tekens vol maken anders kan ik de review niet plaatsen. Minpunten voor TripAdvisor

5tawa, Manager van Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Hallo , heel erd bedankt voor uw beoordeling, zeker gaan we echt opletten over afrekenen . Bedankt nog maals .
Ristorante Piccolo mondo

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker bij deze Italiaan. Het reserveren via tripadviser was niet goed gegaan. We kwamen in een overvol restaurant en konden achterin even wachten en alvast uitzoeken. Het eten werd op tijd geserveerd. Wel vond ik de kleine ruimte te vol gepropt met tafels. Je had geen enkele privacy. Prima restaurant voor een snelle hap. Voor gezellig lang tafelen niet geschikt; we stonden zo weer buiten. En ja.....de toiletten waren naast de open keuken in de kelder. Erg raar....

5tawa, Eigenaar van Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Hallo, heel erg bedankt voor uw beoordeling over onse Restaurant, over de reserviering via Tripadvisor..ik beloof u dat volgende keer gaat het beter , maar u heeft wel een tafel gekregen door onse team ... over dat de Restaurant vol was dat heeft te maken met de mei vakantie voor de school , ik kan wel begrijben dat u dat te krap vindt maar ik wil ook zeggen dat veel klant dat luek en gezellg vindt .. over de toilette in de kelder en de kueken ik wel ook zeggen om duidlijke te maken dat ze zijn wel geschijden uit elkaar en hij is ook niet een open kueken maar wel er is een muur tussen de kueken en de toiletteen .., bedankt voor uw beoordeling ...
mer vriendlijke groet

2 mei 2017 beoordeeld

Waren met 10 vrienden op goed geluk hier binnen gestapt. Alvast een mooi interieur die het beste deed vermoeden voor de rest van de avond.
Doch daarna ging het stijl bergaf : trage bediening die enkel gebrekkig Engels sprak (dachten dat we toch in Nederland zaten). Eerst een aperief, voorgerecht en wijn besteld. Nadat dit geconsumeerd was, kwam men de keuze van hoofdschotel opnemen. Een half uur later werden 8 van onze groep van 10 bediend. Nog een half uur later de overige twee...
Had gekozen voor een Filetto al Tartufu met pepersaus, vlees was doorbakken, hard en zonder smaak terwijl de saus flauw was. De gekookte patatten daarentegen waren wel al dente. Diegenen die geopteerd hadden voor een pizza waren wel tevreden van hun keuze.
Een dessert hebben we hier dan ook niet genomen, enkel nog een koffie (van een ristretto had men echter nog nooit gehoord...).
Pittig detail : voor een bezoek aan het sanitair moet men in de keuken een deur openen...
Conclusie : men beoogt wel het niveau van Risorante doch moet dan toch een paar tandjes bijsteken...

Reizigers die Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!