“Lekker”

Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam
Reserveren met
Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 509 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker bij deze Italiaan. Het reserveren via tripadviser was niet goed gegaan. We kwamen in een overvol restaurant en konden achterin even wachten en alvast uitzoeken. Het eten werd op tijd geserveerd. Wel vond ik de kleine ruimte te vol gepropt met tafels. Je had geen enkele privacy. Prima restaurant voor een snelle hap. Voor gezellig lang tafelen niet geschikt; we stonden zo weer buiten. En ja.....de toiletten waren naast de open keuken in de kelder. Erg raar....

5tawa, Eigenaar van Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Hallo, heel erg bedankt voor uw beoordeling over onse Restaurant, over de reserviering via Tripadvisor..ik beloof u dat volgende keer gaat het beter , maar u heeft wel een tafel gekregen door onse team ... over dat de Restaurant vol was dat heeft te maken met de mei vakantie voor de school , ik kan wel begrijben dat u dat te krap vindt maar ik wil ook zeggen dat veel klant dat luek en gezellg vindt .. over de toilette in de kelder en de kueken ik wel ook zeggen om duidlijke te maken dat ze zijn wel geschijden uit elkaar en hij is ook niet een open kueken maar wel er is een muur tussen de kueken en de toiletteen .., bedankt voor uw beoordeling ...
mer vriendlijke groet
Franco

2 mei 2017 beoordeeld

Waren met 10 vrienden op goed geluk hier binnen gestapt. Alvast een mooi interieur die het beste deed vermoeden voor de rest van de avond.
Doch daarna ging het stijl bergaf : trage bediening die enkel gebrekkig Engels sprak (dachten dat we toch in Nederland zaten). Eerst een aperief, voorgerecht en wijn besteld. Nadat dit geconsumeerd was, kwam men de keuze van hoofdschotel opnemen. Een half uur later werden 8 van onze groep van 10 bediend. Nog een half uur later de overige twee...
Had gekozen voor een Filetto al Tartufu met pepersaus, vlees was doorbakken, hard en zonder smaak terwijl de saus flauw was. De gekookte patatten daarentegen waren wel al dente. Diegenen die geopteerd hadden voor een pizza waren wel tevreden van hun keuze.
Een dessert hebben we hier dan ook niet genomen, enkel nog een koffie (van een ristretto had men echter nog nooit gehoord...).
Pittig detail : voor een bezoek aan het sanitair moet men in de keuken een deur openen...
Conclusie : men beoogt wel het niveau van Risorante doch moet dan toch een paar tandjes bijsteken...

9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer bijna een jaar geleden dat wij bij Piccolo Mondo gegeten hadden. Donderdag 7 juli schoven we weer aan tafel. Net als de vorige keer zijn we erg enthousiast over de heerlijke gerechten die je hier voorgeschoteld krijgt.
We kunnen iedereen dit restaurant aanbevelen.

4 april 2016 beoordeeld

Zonder reservatie, toevallig gepasseerd en een plaatsje gezocht voor 4. Pizza's en de spaghetti bolognese besteld. Allemaal verzorgd, vriendelijke bediening. Correcte prijs-kwaliteitsverhouding.

31 december 2015 beoordeeld

Wij gingen er met z'n vieren eten. De carpaccio was echt te koud en de pizzabodem veel te zacht. De wijn redelijk. Een typische hollandse Italiaan die de Italiaanse standaard niet haalt.

Reizigers die Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!