“Matig eten. Niet slecht maar zeker niet super.”

Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam
Reserveren met
Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 510 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
31 december 2015 beoordeeld

Wij gingen er met z'n vieren eten. De carpaccio was echt te koud en de pizzabodem veel te zacht. De wijn redelijk. Een typische hollandse Italiaan die de Italiaanse standaard niet haalt.

26 oktober 2015 beoordeeld

Ik heb hier eerder ook al eens gegeten, nu na een aantal maanden nog eens geweest en ik mag zeggen ik ben nog steeds zeer positief. Fijne bediening, heeerlijke pasta's en proef vooral de bruchetta!! Fijn dat ze ook meteen weten wat een zoete witte wijn inhoud :)

20 oktober 2015 beoordeeld

Prima gegeten, plezierige en vriendelijke bediening. Wij hadden feestje te vieren waar restaurant prima op reageerde met een mooie taart.

18 september 2015 beoordeeld

Op de bonnefooi in de buurt van Amsterdam-CS een restaurantje zoeken is riskant. Voor je het weet zit je in een toeristische ballentent. Piccolo Mondo was een goede keuze; lekkere pizza, goede wijn, aardig personeel en betaalbaar.

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond nog gegeten, gemoedelijke sfeer, vriendelijk en vrolijk personeel en uitstekend eten. Mijn tagliatelle picollo mondo was uitmuntend! En ook de prijzen zijn prima.

Reizigers die Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Piccolo Mondo Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!