“Heerlijke Pho!”

Keukens: Vietnamees
Wijk: De Pijp
Wijk: De Pijp
2 november 2017 beoordeeld

Heerlijke Pho! Was super druk maar werden wel redelijk snel geholpen. Snel gegeten en daarna uit gegaan in Amsterdam. Vond de prijs van de Pho wel aan de dure kant. Weet niet of dat zo is omdat het zich op de albert cuypstr bevindt.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We stonden hier al eens voor een gesloten deur, nu waren ze open. Simpel eethuisje met houten tafels , Vietnamees bier en biologische frisdrank. We bestelden een kipsalade (goddelijk lekker) vietnamesche springrol met beef en garnaal en viskoekjes. Het smaakte allemaal zalig! We komen zeker terug.

26 oktober 2016 beoordeeld

Hier kan je laagdrempelig terecht voor een snelle, maar uitstekende lichte maaltijd. Het is in de Albert Cuypstraat. Wij waren hier net na het opruimen van de markt. Het is een klein pand, geheel in stijl ingericht. De kaart is niet heel uitgebreid maar onze keuzes waren alle zeer geslaagd, de appetizers, de typische Vietnam style noodles, de salades. Het geheel heeft een uitstraling van verantwoord en duurzaam en dat sprak mij wel aan. Wel een beetje vreemd, de voertaal is hier Engels, met Nederlands kan je niet terecht.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar fijn en wat is dat Aziatische eten toch lekker. Het zou om de hoek moeten zitten,want dan ging ik er zeker 1 keer per week eten. En heel vriendelijk voor de portemonnee.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben dol op Pho en had veel goede verhalen gelezen over dit tentje op de Albert Cuyp. Vandaag eindelijk de tijd genomen om het uit te proberen. Vooraf de Vietnamese verse springrolls en fishcookies geprobeerd. En als hoofdgerecht de Pho 91. Alles helemaal niet bijzonder van smaak. Geen verse munt te bekennen en ook zeer weinig koriander en taugé. Ik was best teleurgesteld, want ik had een joekel van een smaakexplosie verwacht...die was er dus zeker niet. Jammer, want het is op zich best een leuk knus tentje. Bediening was ook niet denderend trouwens.

Reizigers die Pho 91 bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Pho 91 geweest? Deel je ervaringen!