“lieve en leuke mensen”

Keukens: Nederlands, Fastfood
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: De Wallen
19 februari 2017 beoordeeld

even onderweg gestopt voor een patatje bij de febo

lieve vrouw achter de balie met humor
nette en schone zaak

23 december 2016 beoordeeld

De wereldbekende kroket uit de muur.
Tof om eens te doen .
Voor 1.5 euro een lekkere bitterbal , hamburger of kroket ui een muur kunnen halen.
Echt leuk en zeer lekker !
Ik eet hier altijd iets als ik hier passeer .

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

12-11-16

FEBO staat voor kwaliteit! Duiven in de winkel?
Let eens op eigenaar!
Zeer onhygiënisch om de duivenontlasting op de vloer en nog veel erger op de toonbank!
En dan je consumptie nuttigen?
Dat kan toch niet! Tijd voor een inspectie lijkt mij.
Lauwe grill burger uit de muur.
Jammer niet het FEBO nivo wat ik gewend ben!
Een trieste Amsterdammer.

10 oktober 2016 beoordeeld

Kroket uit de muur, typisch Nederlands. We moesten het wel eens proberen. Briefjes kan je makkelijk wisselen in munten en insteken maar. Wat weinig keuze uit snacks zelf, maar ze zijn best lekker. Niet zo prijzig ook.

Al bij al een leuke ervaring!

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De legendarische FEBO op het stadionplein heeft eindelijk een nieuwe locatie. De etenswaren zijn van een zelfde constante kwaliteit.

Reizigers die Febo bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Febo geweest? Deel je ervaringen!