“Leuke hippe tent”

Keukens: Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en goede g&t’s, leuk Concept met voldoende keus. Vooral de voorgerechten echt lekker hoog op smak, alleen wel goed om te weten dat er geen vlees gerechten zijn, wel ruime keus in vis

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op een zomerse vrijdagavond. Lekker buiten kunnen zitten. Het eten was goed en de verschillende soorten gintonics maken het compleet. Leuk concept en wij komen hier zeker nog eens terug!

25 mei 2018 beoordeeld

Altijd lekker, inmiddels 5 keer geweest! Porties zijn naar mijn idee wel iets kleiner geworden dan in het begin. Kwaliteit altijd top! Ook fijn dat ze altijd meteen een karaf water neerzetten. Brood moest ik de laatste keer 2 keer om vragen terwijl je dit eigenlijk standaard hoort te krijgen naar mijn idee. De serveerster had er niet echt zin in volgens mij. Normaliter altijd erg vriendelijk personeel en er heerst een gemoedelijke sfeer. Ik kan het zeker aanraden.

14 mei 2018 beoordeeld

Het eten was heerljijk, je moet er natuurlijk wel van seafood houden anders ben je bij het verkeerde adres.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vask eten we bij Mossel&Gin en iedere keer is het feest! De jongens en meiden in de bediening zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam en stralen de hele avond (gezellig team)
En ja het eten is gewoon altijd to die for! De oesters zijn werkelijk fantastisch

Reizigers die Mossel en Gin bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Mossel en Gin geweest? Deel je ervaringen!