Beoordeeld op 17 februari 2019

Kleine maar bijzonder goed ingedeelde kamer. Een bijzonder vriendelijke ober in de bar beneden.
Geen last van het verkeer buiten. Brievenbus op de hoek. Precies op tijd telefonisch gewekt door iemand van de balie.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
ChristinaB4472, Assistent Front Office Manager van Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2019

Beste Safari03043104258,

Heel erg bedankt voor uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad, en dat u tevreden ben over de verleende service in de hotelbar en de wekdienst. Wij hebben uw complimenten gedeeld met het team.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Zoubida el Kandoussi - Assistent Front Office Manager

Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Vrij gehorige kamers, qua hygiëne matig, dikke laag stof onder bank en bedden. Kamer niet warm te krijgen.
Lokatie geweldig, goed ontbijt voor zeer schappelijke prijs! Personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2019

Beste Nicollew744,

Bedankt dat u een moment heeft genomen om uw ervaring in het Apollo Museumhotel met ons te delen op tripadvisor. Wij proberen er alles aan te doen om onze gasten het zo aangenaam mogelijk te maken tijdens hun verblijf op één van de mooiste plekjes in Amsterdam. Hartelijk bedankt voor de mooie complimenten over het team, ontbijt en de locatie. Het spijt ons om te horen dat u niet volledig van uw verblijf heeft genoten. We willen u laten weten dat wij uw klacht serieus nemen en dit direct hebben gedeeld hebben met de housekeeping manager. Wij streven ernaar elk verblijf onvergetelijk te maken. Hopelijk krijgen wij de kans om dit bij uw volgende verblijf in Amsterdam weer te doen.

Zoubida el Kandoussi - Assistent Front office Manager

Beoordeeld op 26 december 2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie en eetgelegenheid. Centrale en rustige ligging ideaal voor een bezoek aan Vondelpark, Paradiso en Leidseplein.Goede faciliteiten bij ons volgende bezoek bezoek aan Amsterdam boeken we zeker weer bij dit Hotel.

Datum van verblijf: december 2018
ChristinaB4472, Front Office Supervisor van Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2018

Beste Explorer41946352069

Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn u hier zeer erkentelijk voor. Wij proberen er alles aan te doen om onze gasten het zo aangenaam mogelijk te maken tijdens hun verblijf op één van de mooiste plekjes in Amsterdam.
Mocht u, of misschien iemand die u kent bij ons nog eens of voor de eerste keer bij ons, willen verblijven , kunt dat rechtsstreeks op onze site of met ons reserveringskantoor doen waar we dieversen aktie’s hebben lopen en niet alléén bij ons maar ook bij onze 13 andere hotels over het land verspreidt, van Valkenburg tot Groningen en van IJmuiden tot aan Breda.

Christina - Front Office Supervisor

Beoordeeld op 25 december 2018

Heel fijn hotel. Netjes en verzorgd op een mooie locatie. Wij hadden een prima kamer. Badkamer was wel erg klein, maar verder niet als storend ervaren. Het bed was groot en lag heerlijk. Klein minpuntje was het dunne kussen. Wij slapen thuis altijd met een extra kussen en in de meeste hotels ligt er altijd een extra kussen op bed of in de kledingkast. Dat was hier niet het geval. Verder hebben wij alleen maar genoten van dit hotel.

Datum van verblijf: december 2018
ChristinaB4472, Front Office Manager van Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Beste Maps48049763467,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij waarderen het erg dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld.

Ook zullen we de aandachtspunten meenemen in ons overleg.

Nogmaals dank u wel en hele fijne feestdagen toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,
Mariska Pak
(Front Office Manager)

Beoordeeld op 21 december 2018

Uitstekend hotel met zeer vriendelijke staff. Kamers zijn kein en eenvoudig maar uitstekende bedden. Sanitaire voorzieningen ook klein maar wel schoon en praktischuitstekend hotel dus voor een of twee nachten

Beste Explorer57579868717,

Hartelijk uw complimenten.
Wij zullen uw review zeker delen met het team.

Ook wens ik uw heerlijke feestdagen toe en een gezond 2019.

Met Vriendelijke Groet,
Mariska Pak