Babs H

Heel de dag rondhangen kan

Beoordeling van Volkshotel
5,0 van 5 bollen3 apr 2023 beoordeeld
Hoe leuk is het om op precies de plek te kunnen slapen waar je ooit gewerkt hebt. Je kunt in dit hotel wel de hele dag rondhangen. Eten, badderen, disco... Parkeren is geen probleem. Kamers schoon en leuk ingericht.
Als je wilt lunchen, duurt het wel lang...
Datum van verblijf: februari 2023
Kamertip: Op het dak is er mooi uitzicht over amsterdam
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 apr 2023
Hi!

Bedankt voor de goede score en leuke review! We zijn erg blij te lezen dat je Volkshotel zo'n leuke plek vindt.
We hopen je dan ook snel terug te zien.

Team Volks
Volledig restitueerbaar
2.5 km van Volkshotel
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 11 december 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel met heerlijke sauna en hottub op het dakterras. Fijn matras, goed geslapen. Schoon en lichte kamer. Ook goed gegeten, geen aanmerkingen. Vriendelijk petsoneel. Aanrader, ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde alleen
Reservations Volkshotel, Guest Services / Front Office van Volkshotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2021

Hallo,
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring bij ons hebt gehad en hebt genoten.
Hopelijk ontvangen we je snel nog een keer!
Groetjes

Beoordeeld op 11 december 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf. Goede en vriendelijke medewerkers. De sfeer is heel ontspannen. De kamers zijn echt heel vet. Heel mooi en bijzonder ingericht. Met bijvoorbeeld een beamer met tablet inclusief Netflix en ziggo etc. Een zwevend bed en een bad met uitzicht over de stad. Daar bovenop is het eten heerlijk. Ontbijt zeer uitgebreid met alle verschilde eieren, broodjes, tomaten, komkommer, yoghurt, cereals, koffie, thee, sapjes, verse jus, noten, gebroken lijnzaad en ga zo maar door. En dan het hogepunt de hottub's! Met prachtig uitzicht over de stad in je hottub, beter kan het niet!

Datum van verblijf: december 2021

Hi Fschade,
Wauw! Wat een ontzettend, hartverwarmend en positief bericht! Ik lees dat je in onze Special Room de Soixante Neuf hebt verbleven, wat fijn dat je het er zo naar je zin hebt gehad en dat je van alles faciliteiten ruimschoots gebruik hebt gemaakt! Daarnaast is het goed om te lezen dat je genoten hebt van ons vernieuwde ontbijt assortiment, dan hebben we het goed gedaan.
Hopelijk verwelkomen we je snel weer!

Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Super leuk hotel met badplaats op het dak . Heerlijk vertroeven in een originele setting met top personeel en canvas resto op de 7de verdieping een ideale plek en resto voor een weekendje uit in Amsterdam !

Datum van verblijf: oktober 2021
Reservations Volkshotel, Gastenservice/Front Office van Volkshotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2021

Hey hallo!
Wat fijn om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad en dat ons personeel je in de watten heeft gelegd.
Bedankt voor je lieve woorden.
Hopelijk kunnen we jullie snel weer verwelkomen!
Liefs,
Team Volkshotel

Beoordeeld op 18 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wij waren er met ADE weekend. Voelden ons direct thuis en welkom.
Zeer fijn hotel. Vriendelijk en kundig personeel. Goede voorzieningen. Gezellige lobby en goede locatie. Goed ontbijt. We hebben vask tegen elkaar gezegd, wat een tophotel!

Hi Sytze,
Wat goed om te lezen dat je je zo goed hebt kunnen vermaken tijden het ADE weekend!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n fijne review te schrijven.
Hopelijk zien we jullie snel weer!
Team Volkshotel

Beoordeeld op 15 oktober 2021 via mobiele applicatie

Leuk, origineel grappig hotel. Het personeel was aardig en attent. Kamer eenvoudig maar netjes en schoon. Boven prachtig dakterras met leuke hottubs. Niet in geweest, maar het zag er aantrekkelijk uit. Geen last van lawaai. Prima om te vertoeven.

Hey Mariant,
Bedankt voor je fijne en positieve woorden! We zijn blij om te lezen dat je zo hebt genoten van ons hotel.
Hopelijk kunnen we je snel weer verwelkomen!