Beoordeeld op 10 februari 2020

Een hotel in Nederland waar we tot drie maal worden "geholpen" door personeel dat geen Nederlands spreekt. Kamers zien er versleten uit. Wij hadden logies/ontbijt en toch probeerden ze ons alsnog duurder ontbijt te verkopen. Ze vroegen niet of we dat wilden, ze gaven ons gewoon de voucher en wilden dan de betaling van 12.5 Euro per persoon, gelukkig hadden we de papieren bij waarin stond dat we logies en ontbijt hadden geboekt. Als je denkt zomaar te overnachten en gratis te kunnen parkeren ga je voor een verrassing staan. Een klant naast ons aan de receptie moest de parking betalen omdat hij niet specifiek park/sleep/fly had. Het eten in het restaurant vonden we maar ondermaats. Ons zien ze daar nooit meer terug, kwaliteit was slecht en ik vertrouw dat hotel gewoon niet.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
BarbaraPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Bedankt voor uw review, Caludio. We zorgen ervoor dat er altijd een medewerker aanwezig is die Nederlands kan spreken, het spijt ons als u het moeilijk vond om met ons te communiceren. Het spijt ons ook als er een misverstand bestaat over het ontbijt, we zouden het nooit twee keer aan onze gasten proberen te verkopen. Op onze website vindt u alle informatie over parkeren. We zijn teleurgesteld om te zien dat u niet meer bij ons blijft, we hopen dat u van gedachten verandert in de toekomst. Tot dan - Barbara

Beoordeeld op 1 februari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
BarbaraPPHE, BarbaraPPHE van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Beoordeeld op 29 januari 2020

Park Plaza, gunstig gelegen t.o.v. Schiphol kan ik iedereen aanbevelen. Professioneel en vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en vlotte shuttle service van en naar Schiphol. Last but not least de prima parkeerfaciliteit.

Datum van verblijf: januari 2020
BarbaraPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Bedankt voor je 5/5 review. We vinden het top om te zien dat je een fantastisch verblijf heeft gehad en heeft kunnen genieten van al onze service. We hopen je snel weer te zien voor wederom een perfect verblijf – Barbara

Beoordeeld op 12 januari 2020

Goed hotel, lekker ontbijt en genoten van sauna en zonnebank. Lekker eten in het restaurant.
Makkelijk parkeren bij het hotel, shuttle naar Schiphol en dicht bij Amsterdam.

Er is zelfs een kleine winkel in het hotel.

Datum van verblijf: december 2019
BarbaraPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Bedankt voor je review.
Het doet ons blij te zien dat je veel dingen leuk vond aan ons hotel!
Ik hoop je snel weer te zien - Barbara

Beoordeeld op 20 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
LucyPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019