TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 september 2019

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
guestrelationsppaa, Guest Relations Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beoordeeld op 10 september 2019

Beoordeeld op 4 september 2019

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
guestrelationsppaa, Public Relations Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Onze kamer was niet super schoon en de tegels in de badkamer oogden viezig. De veren van het matras voelde ik in mijn rug en de kussens waren niet fijn, maar dit is heel erg persoonlijk natuurlijk. Onze kamer was gelegen naast de snelweg maar het was heerlijk stil. Het eten was lekker maar prijzig.

Dear Sir,

Thank you for your feedback.
We would like to apologize about your room cleanliness, I will forward your complaint to the housekeeping department.
Good to hear that the restaurant food was tasty.

We hope to welcome you again in Park Plaza Amsterdam Airport Hotel.

Kind regards,

Rosa De Rosa - Guest relations

Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hotel heeft 4 sterren, maar gezien de matige diner kaart keuze en kwaliteit maar zeker ook de kleinere badkamer zou ik ik het hotel eerder in de 3 sterren range plaatsen. Niet slecht maar ook niet perfect. Het schoon, maar de kalk afzetting is in de badkamer duidelijker zichtbaar. Dat verwacht ik niet van een modern hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde voor zaken
guestrelationsppaa, Guest Relations Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf en review.

Sam - Guest Relations