3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een park/sleep/fly arrangement genomen bij dit hotel. Bij deze service zit een shuttle service en terug zou dit ook zijn. Helaas bleek bij aankomst in het hotel dat dit niet mogelijk was. We hadden hier bewust nog voor gebeld aangezien wij rond 1 uur in de nacht aan zouden komen. Dit heeft ons uiteindelijk dus flinke kosten opgeleverd helaas. Verder waren de kamers vies en was het personeel niet erg proffesioneel.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Jenny N, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Beste Jeroen,

hartelijk dank voor uw beoordeling.

Het spijt mij te horen dat u niet tevreden bent geweest over uw verblijf en dat u verkeerd bent geïnformeerd over onze shuttle bus. Deze rijdt inderdaad niet 24-uur per dag, maar stopt om 00:00uur vanaf Schiphol. Voor onze gasten die een Park/Sleep/Fly-arrangement boeken kunnen wij wel een taxi reserveren tegen een gereduceerde prijs. Mag ik u vragen of u hierover contact heeft gehad met onze receptie? Uiteraard neemt dit het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf niet weg, waarvoor mijn welgemeende excuses.

Graag wil ik u laten weten dat ik dit zeker zal oppakken met de Front Office Manager en de Housekeeping Manager en uiteraard zullen wij de nodige stappen nemen om dit in de toekomst te vermijden.

3 mei 2018 beoordeeld

Prijs verhouding met wat er in het hotel is, vind ik de prijs wel hoog!
Pizza van roomservice was heel vettig en voor een kaas pizza echt de verkeerde kazen gekozen! Tv werkte niet optimaal kon geen gebruik maken van Netflix

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Jenny N, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Beste Zefanja,

Hartelijk dank voor je review op TripAdvisor. Leuk om te horen dat je de gastenkamers als zo mooi hebt ervaren.

Tevens gaf je in de review aan dat de pizza helaas niet helemaal in smaak was gevallen. Had je hiervan als mede de TV ook melding gemaakt bij ons team? We vinden het heel erg belangrijk dat al onze gasten een prettige ervaring hebben en als we daar wat aan kunnen doen door bijvoorbeeld het probleem met de TV op te lossen, dan horen wij dat graag!

Namens het gehele team van Park Plaza Amsterdam Airport bedank ik je graag voor je verblijf en we hopen je in de toekomst nogmaals bij ons terug te mogen verwelkomen.

2 mei 2018 beoordeeld

Na meerdere malen bij andere hotels te hebben gelogeerd, voor onze vlucht vanaf Schiphol kozen wij deze keer voor het Park Plaza hotel. Omdat op de site staat dat de shuttlebus naar en van Schiphol maar tot middernacht rijd, belde ik eerst om te vragen hoe wij dan terug zouden moeten komen. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat omdat als we via Kras boekte wij een arrangement zouden hebben en dat het hotel dan een taxi voor ons zou regelen en dat dit bij de prijs in zou zitten. We moesten dit alleen even aangeven bij de receptie bij aankomst. Als je dat gezegd word, ga je ervanuit dat het klopt en daarom dit hotel geboekt. Zo gezegd zo gedaan. Bij aankomst aangegeven. Toen zei de meneer achter de balie dat dit helemaal niet klopte en dat we zelf maar voor een taxi moesten zorgen. Toen hebben wij nogmaals aangegeven dat wij van tevoren hadden gebeld en dat dit geregeld zou worden, nou niet dus en uiteindelijk hebben wij €37,- betaald voor een taxi terug voor het hotel. Belachelijk. Verder was de kamer vies. Stoelen waren vies, alles was stoffig en de badkamer was ook niet schoon.

Een gemiste kans, voor ons nooit meer.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Jenny N, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste Milou,

Als eerste wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw indruk over het hotel met ons te delen.

Ik vind het erg vervelend om te horen dat er sprake is geweest van een miscommunicatie. Helaas kan ik niet nakijken wie u gesproken heeft over de telefoon. Wel zal ik dit opnemen met ons team zodat wij hier in de toekomst beter opletten.Weet u mogelijk nog met welke afdeling binnen ons hotel (reserveringen, receptie of mogelijk het team van Kras zelf?) u heeft gesproken?

Wat betreft uw feedback over de kamers, ik zal dit opnemen met de Housekeeping Manager en kijken wat hier fout is gegaan. De situatie die u omschrijft, voldoet niet aan de standaarden die u van ons mag verwachten of waar wij naar streven. Graag bied ik mijn oprechte excuses aan voor enig ongemak die u dit veroorzaakt heeft. Wij gaan dit dan ook zeker verder onderzoeken.

Wij vinden het erg jammer dat dit alles tot zo'n teleurstellende ervaring heeft gelijdt en vinden het jammer dat wij hier niet al reeds tijdens uw verblijf op hebben in kunnen spelen. Wel wil ik u ervan verzekeren dat wij deze feedback zeer serieus nemen en hier ook zeker met ons team aan gaan werken.

Namens het gehele team van Park Plaza bedanken wij u voor uw verblijf en hopen u in de toekomst nogmaals bij ons terug te zien.

Met vriendelijk groet,

15 maart 2018 beoordeeld

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Jenny N, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2018

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt op 15 min van Schiphol en er is een gratis busdienst om het half uur van 5:00 tot middernacht. Kamers zijn ruim voldoende voor één nacht en goed geïsoleerd. Parking is ruim en auto kan gratis 10 nachten blijven als je bv overnachting boekt via TUI.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Jenny N, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018

Beste John F,

Dank u wel voor uw mooie woorden!

Met vriendelijke groeten,