Beoordeeld op 11 maart 2018

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
RobvS87, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2018

Beoordeeld op 28 januari 2018

Prima hotel op gunstige afstand van Schiphol en Amsterdam. Goede parkeergelegenheid voor relatief weinig geld. Ontvangst en personeel zeer vriendelijk en klantgericht. Kamers zijn ruim, bedden zijn goed, badkamer prima. Airco werkt wel maar maakt wel veel lawaai. Jammer dat raam niet open kan, want in de loop van de nacht wel benauwd en warm in kamer.
Door aanleg nieuwe wegen nu wel moeilijk te vinden. Bewegwijzering vanaf A9 zou geen overbodige luxe zijn, vooral als je 's avonds in donker moet zoeken.

• Reistype: Reisde voor zaken
RobvS87, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2018

Beste Johannes L,

Dank u wel voor uw mooie woorden, dit word erg gewaardeerd. Wij nemen uw feedback ten harte en zullen dit dan ook meteen doorgeven aan ons management team.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 januari 2018

Hotel voldeed voor ons niet aan de verwachting. Gang oogde oud en stoffig. Deuren waren beschadigd. Minibar in de kamer staat in het looppad. Ontbijt was wel goed. Wij zullen dit hotel bij een volgende reis vanaf Schiphol niet weer boeken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
RobvS87, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Beste JhW1129YQ,

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor. We vinden het jammer om te horen dat helaas uw verblijf aan ons hotel niet goed is bevallen. Wij waarderen het echter wel dat u de tijd heeft genomen deze feedback met ons te delen en ons zo een kans te bieden onze kamers en service hierin te verbeteren. Wij zijn er van onvertuigd dat de feedback van onze gasten hierin essentieel is.

Namens het gehele team wil ik u toch bedanken voor uw verblijf en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Beoordeeld op 7 januari 2018

Beoordeeld op 5 januari 2018

Goed verzorgd hotel met een zeer goede shuttle service, vriendelijk personeel, goede Wi-Fi en lekker eten voor een redelijke prijs, in en uitchecken op een snelle manier alles stond klaar en was geregeld.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
RobvS87, General Manager van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Beste 76pd,

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor! We vinden het erg leuk om te horen dat alles zo netjes was geregeld tijdens uw verblijf en dat ook de geboden prijs goed aansloot bij uw wensen. Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen dit met ons te delen.

Namens het gehele team van Park Plaza willen we u graag bedanken voor uw bezoek en we hopen u ook weer bij een volgende vakantie bij ons te mogen verwelkomen!