“Vietnamees all the way”

Little Saigon Zeedijk
Geclassificeerd als nr. 634 van 4.440 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Vietnamees
Wijk: De Wallen
Beschrijving: Vietnamese Streetfood in de China Town van Amsterdam! Gespecialiseerd in PHO rijstnoedel biefsoep! Andere gerechten zoals BUN, een rijke maaltijdsalade, sates, loempias en dessert zijn ook beschikbaar.
15 augustus 2017 beoordeeld

Vietnamees eten zoals het hoort te zijn. Smakelijk en alles vers.
Dit allemaal voor een zachte prijs.
Minpuntje kleine eetgelenheid en nogal smoezelig.

19 maart 2017 beoordeeld

Heb heerlijk van de lunch genoten hier. Springrols waren lekker en na het eerste hapje van de Pho was ik weer even terug in Vietnam. Ook de Banh Mi Bo Nuong was heerlijk.
En het allerlekkerst en gezondste vergeet ik bijna: de avocado-shake. Wow, die was ronduit goddelijk.

12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie aan de Zeedijk. Van de inrichting moet het niet komen, wel van het prima eten. Lekker en licht! Vriendelijke bediening en goedkoop. Aanrader!

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1e kennismaking met de vietnamese keuken. Geen ooh beleving qua smaak, ik vond het nogal smakeloos en vlak. De rijst was gortdroog, het vlees een beetje taai. Ondanks de leuke ambiance van het kleine eethuis ga ik het toch nog eens ergens anders proberen.

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier in december zonder reservering. We hadden het laatste tafeltje en zaten daardoor bij de deur. Dat is geen aanrader want de deur gaat om de haverklap open en omdat het een klein restaurant is gaan veel mensen weer onverrichterzake naar buiten. Je zit dus steeds in de kou.
Het eten is lekker en goed klaargemaakt en wordt snel geserveerd.
We betaalden 36 euro voor 1 voorgerecht, 2 hoofdgerechten en 2 drankjes.

Reizigers die Little Saigon Zeedijk bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Little Saigon Zeedijk geweest? Deel je ervaringen!