“De beste broodjes van Zuidas”
Beoordeling van Gusto Di Casto

Keukens: Italiaans
Wijk: Zuideramstel
Wijk: Zuideramstel
22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten voor een goede prijs met vriendelijke bediening. Broodje carpaccio is een absolute aanrader.

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gratis parking vlak voor de deur, goede wifi en uitstekende bediening. De bruschetta was een waar smaakbommetje. Pasta’s, fenomenaal! (Pasta van de dag plezant pikant en ravioli perfetto cosi!) Super lekkere wijntjes. De tiramisu... fenomenaal!!! Echte espresso’s zoals in Italië en zelfgemaakte top-limoncello van het huis aangeboden gekregen. Zeker bezoeken!!!!!!!!!!!

Datum van bezoek: april 2019
29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en drinken met een Italiaanse inbreng en een gastvrije bediening. De heerlijke eigen gebakken broodjes met diverse smaken en beleg zijn een echte aanrader!

21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen even een broodje hier eten.
De koffie was matig en de broodjes kwamen wel heel snel,mijn broodje Vitello Tonnato was zo karig belegd,een dun gesneden plakje vlees!
Als ze zo’n prijs vragen voor een broodje,dan verwacht je er wel meer van.
Mijn tip;Je kunt beter bij de Vietnamees lunchen,want zij hebben vriendelijke prijzen!

17 januari 2019 beoordeeld

Prima eetgelegenheid met vriendelijke bediening.
Alleen de prijs van de Rosé past totaal niet bij deze zaak, bijna € 6,.00 per glas.
Voor mij dus niet weer een bezoek, de Rosé smaakt prima maar de prijs moet rond de € 4,00 liggen.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Gusto Di Casto bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Gusto Di Casto geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.