“Prima hotel!!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 14 websites!
XO Hotels Blue Tower
Beoordeeld als nr. 182 van 372 hotels in Amsterdam
23 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel met parkeergelegenheid onder het hotel en je kan fietsen huren wat erg fijn was. Hotel was verder netjes en schoon en de kamers zijn ruim, niks op aan te merken. Goede prijs kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader voor een dagje Amsterdam!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

18 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk zegt het al genoeg als een hotel geen enkele foto van de kamers publiceert maar wel van een zeep bakje, een telefoon, een kamernummer enz enz. De kamers zijn oud. Er lag overal stof, het rook er muf, ramen konden niet open, bruine kasten, lelijke schilderijen. Ook de omgeving is niet heel inspirend. Kortom dit hotel lekker overslaan

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
13 oktober 2015 beoordeeld

Blue Tower Hotel vind ik een prima middenklasse hotel. Prima bedden, schoon en ook het ontbijt was prima (voldoende keus en er werd voldoende aangevuld). 's Nachts was het er rustig (geen buren gehoord, terwijl het hotel vol was geboekt). Met een Q-park overdekte parkeerplaats in de buurt (€ 12 p/d) en uitstekende OV verbinding met het centrum.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
1 september 2015 beoordeeld

En de kamer was schoon maar wel erg gedateerd! Mag gemoderniseerd worden naar mijn mening. Daarnaast zijn de matrassen wel zoooooo hard!! Ik slaap thuis op een stevig boxspring maar daar lig je op een boxspring van hout! Ik was geradbraakt. 'S morgens ben je dan blij dat je een hete douch kunt nemen en lekker kunt ontbijten maar als je dan het restaurant inloopt en alleen maar ongeinteresseerd personeel daar rond ziet lopen waar niet een een lachje en een vriendelijk goede morgen vanaf kan komen noem ik dat geen geslaagd verblijf. Met de broodjes kon je bijna de ramen ingooien het de croissantjes waren taai...gelukkig hadden ze er wel goede espresso machines. Bij het uitchecken werd alleen geconstateerd dat de rekening reeds betaald was maar er werd niet gevraagd of men een goed verblijf heeft gehad. Waarschijnlijk bang dat ze weer eens te horen zouden krijgen wat de tekortkomingen van het hotel zijn. Als laatst had ik toch in ieder geval een fijne dag en een goede reis willen horen .... Maar helaas, ook dat konner niet van af!! Geen aanrader dus!!!

Kamertip: Hier iig niet!!!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
30 juli 2015 beoordeeld

Citytrip Amsterdam , prima hotel goed ontbijt , wel iets meer info over openbaar vervoer bus en tram , er ligt een een heel onduidelijk A4 tje met info bij de balie.
Heerlijk geslapen.
Vriendelijke mensen bij het ontbijt.qpark naast de deur , ideaal. Als je GVB parking ticket kiest en gebruik maakt van openbaar vervoer parkeer je voor 1 euro per dag.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Customer-Service-BTH, Front Office van XO Hotels Blue Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2015

Beste G B,

Hartstikke bedankt voor uw posietieve review.
Blij om te lezen dat u een fijn verblijf in ons hotel heeft gehad.

Hoop u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Yaiza Veira

14 juli 2015 beoordeeld

Ik kreeg een kamer toegewezen (1108) op de 11e verdieping van het hotel. Schitterend uitzicht maar het stonk er verschrikkelijk naar riool. Na 15 minuten er gezeten te hebben werd ik er gewoon misselijk van. Vervolgens, na er iets van gezegd te hebben, kreeg ik een kamer toegewezen op de 8e verdieping. Deze stonk niet maar was verre van schoon. Kamer zeer gehorig, je zat bijna rechtop in je bed als men een deur ergens dichtdeed op de verdieping. Badkamer ook zeer oud en 3 keer verbrand onder de douche omdat er ineens kokend water uit de douchekop kwam.
Ontbijt zeer matig. Croissants niet zelf afgebakken maar gewoon uit (plastic) verpakking. Eetzaal met op het tapijt en stoelen overal vlekken, totaal niet 4 sterren waardig! Wifi werkt ook verre van acceptabel.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken
Customer-Service-BTH, Front Office van XO Hotels Blue Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2015

Beste Sjoerd v,

Bedankt voor uw review.

Heel jammer om te lezen dat uw verblijf u niet zo goed is bevallen.
Uw opmerkingen worden besproken met het management.

Vriendelijke groet,
Yaiza Veira

28 mei 2015 beoordeeld

Het hotel is aan de rand van een groots Marokkaanse gemeenschap gelegen. Wij hebben 1.30 uur in de lobby gewacht op ons eigen transport. De dealers zijn talrijk aanwezig en lopen bij aankomst van de politie de lobby binnen. Sommige mensen zijn zonder overdrijven 20 keer voorbij de ingang gelopen. Wel veel hè.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 1.7 km afstand
Amsterdam Teleport Hotel
nr. 82 van 372 in Amsterdam
873 beoordelingen
Prijzen weergeven

In XO Hotels Blue Tower geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over XO Hotels Blue Tower

Adres: Leeuwendalersweg 21, 1055 JE Amsterdam, Nederland (Voorheen Best Western Blue Tower Hotel)
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 93 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 72 - € 249 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — XO Hotels Blue Tower 4*
Aantal kamers: 186
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Het imponerende viersterren BEST WESTERN Blue Tower Hotel is gevestigd aan de rand van een marktplein; het Bos en Lommerplein. Deze dynamische buurt vol kleine winkeltjes en knusse restaurantjes, ligt net buiten het centrum van de stad. Dankzij de uitstekende tram en bus aansluitingen bent u in een mum van tijd in het stadshart van Amsterdam. Hier kunt u genieten van alle attracties die onze hoofdstad te bieden heeft: van de historische grachtengordel en wereldberoemde musea tot het swingende uitgaansleven. Met zijn elf verdiepingen en blauwglazen behuizing is het BEST WESTERN Blue Tower Hotel een opvallende verschijning. Het viersterren hotel heeft 188 kamers en huist het Chinees-Franse restaurant Saffron. De sterren kwalificatie is bepalend voor alle facetten van het hotel; van de sfeervolle, moderne inrichting van de kamers en een gevarieerd horeca-aanbod tot complementaire faciliteiten zoals een fietsverhuurservice. Om uw verblijf in Amsterdam zo comfortabel mogelijk te laten verlopen, staat onze behulpzame staf 24 uur per dag tot uw beschikking. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Booking.com, Hotels.com, Expedia, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij XO Hotels Blue Tower met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Blue Hotel
Best Western Amsterdam
Blue Tower Hotel Amsterdam
Amsterdam Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?