“Prima middenklasse hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 15 websites!
XO Hotels Blue Tower
Beoordeeld als nr. 181 van 374 hotels in Amsterdam
13 oktober 2015 beoordeeld

Blue Tower Hotel vind ik een prima middenklasse hotel. Prima bedden, schoon en ook het ontbijt was prima (voldoende keus en er werd voldoende aangevuld). 's Nachts was het er rustig (geen buren gehoord, terwijl het hotel vol was geboekt). Met een Q-park overdekte parkeerplaats in de buurt (€ 12 p/d) en uitstekende OV verbinding met het centrum.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

1 september 2015 beoordeeld

En de kamer was schoon maar wel erg gedateerd! Mag gemoderniseerd worden naar mijn mening. Daarnaast zijn de matrassen wel zoooooo hard!! Ik slaap thuis op een stevig boxspring maar daar lig je op een boxspring van hout! Ik was geradbraakt. 'S morgens ben je dan blij dat je een hete douch kunt nemen en lekker kunt ontbijten maar als je dan het restaurant inloopt en alleen maar ongeinteresseerd personeel daar rond ziet lopen waar niet een een lachje en een vriendelijk goede morgen vanaf kan komen noem ik dat geen geslaagd verblijf. Met de broodjes kon je bijna de ramen ingooien het de croissantjes waren taai...gelukkig hadden ze er wel goede espresso machines. Bij het uitchecken werd alleen geconstateerd dat de rekening reeds betaald was maar er werd niet gevraagd of men een goed verblijf heeft gehad. Waarschijnlijk bang dat ze weer eens te horen zouden krijgen wat de tekortkomingen van het hotel zijn. Als laatst had ik toch in ieder geval een fijne dag en een goede reis willen horen .... Maar helaas, ook dat konner niet van af!! Geen aanrader dus!!!

Kamertip: Hier iig niet!!!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
30 juli 2015 beoordeeld

Citytrip Amsterdam , prima hotel goed ontbijt , wel iets meer info over openbaar vervoer bus en tram , er ligt een een heel onduidelijk A4 tje met info bij de balie.
Heerlijk geslapen.
Vriendelijke mensen bij het ontbijt.qpark naast de deur , ideaal. Als je GVB parking ticket kiest en gebruik maakt van openbaar vervoer parkeer je voor 1 euro per dag.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Customer-Service-BTH, Front Office van XO Hotels Blue Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2015

Beste G B,

Hartstikke bedankt voor uw posietieve review.
Blij om te lezen dat u een fijn verblijf in ons hotel heeft gehad.

Hoop u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

14 juli 2015 beoordeeld

Ik kreeg een kamer toegewezen (1108) op de 11e verdieping van het hotel. Schitterend uitzicht maar het stonk er verschrikkelijk naar riool. Na 15 minuten er gezeten te hebben werd ik er gewoon misselijk van. Vervolgens, na er iets van gezegd te hebben, kreeg ik een kamer toegewezen op de 8e verdieping. Deze stonk niet maar was verre van schoon. Kamer zeer gehorig, je zat bijna rechtop in je bed als men een deur ergens dichtdeed op de verdieping. Badkamer ook zeer oud en 3 keer verbrand onder de douche omdat er ineens kokend water uit de douchekop kwam.
Ontbijt zeer matig. Croissants niet zelf afgebakken maar gewoon uit (plastic) verpakking. Eetzaal met op het tapijt en stoelen overal vlekken, totaal niet 4 sterren waardig! Wifi werkt ook verre van acceptabel.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken
Customer-Service-BTH, Front Office van XO Hotels Blue Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2015

Beste Sjoerd v,

Bedankt voor uw review.

Heel jammer om te lezen dat uw verblijf u niet zo goed is bevallen.
Uw opmerkingen worden besproken met het management.

Vriendelijke groet,

28 mei 2015 beoordeeld

Het hotel is aan de rand van een groots Marokkaanse gemeenschap gelegen. Wij hebben 1.30 uur in de lobby gewacht op ons eigen transport. De dealers zijn talrijk aanwezig en lopen bij aankomst van de politie de lobby binnen. Sommige mensen zijn zonder overdrijven 20 keer voorbij de ingang gelopen. Wel veel hè.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
22 maart 2015 beoordeeld

De kamers zijn ruim en schoon. We werden vriendelijk behandeld bij de receptie en het ontbijt was prima. Met de P+R onder het hotel kan je voor EUR 1,- per dag parkeren wat dit dus een goed alternatief maakt voor de dure hotels in het centrum.

Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
Customer-Service-BTH, Front Office van XO Hotels Blue Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2015

Beste JM_NL_1980,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat uw verblijf goed is bevallen! Ik hoop u snel weer te mogen begroeten als onze gast.

18 februari 2015 beoordeeld

Schone en ruime kamer, alle voorzieningen die je bij een dergelijk hotel verwacht zijn aanwezig. In- en uitchecken gaat soepel. Prima parkeergelegenheid in de buurt.
De parkeerplaats tegenover het hotel voelde 's avonds niet heel veilig, maar de parkeergarage direct naast het hotel biedt voldoende parkeergelegenheid. Misschien is de parkeergarage overdag vol, maar 's avonds lukt het zeker om een plek te vinden.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
Customer-Service-BTH, Front-Office van XO Hotels Blue Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2015

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback, uw mening is zeer belangrijk voor ons!
Wij vinden het erg fijn om te horen dat u het naar u zin heeft gehad hier en wij hopen u dan ook snel weer te mogen begroeten!

Jacqueline

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 1.7 km afstand
Dutch Design Hotel Artemis
nr. 110 van 374 in Amsterdam
1.514 beoordelingen
Prijzen weergeven

In XO Hotels Blue Tower geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over XO Hotels Blue Tower

Adres: Leeuwendalersweg 21, 1055 JE Amsterdam, Nederland (Voorheen Best Western Blue Tower Hotel)
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 92 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 60 - € 251 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — XO Hotels Blue Tower 4*
Aantal kamers: 186
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, Booking.com, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij XO Hotels Blue Tower met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Blue Hotel
Best Western Amsterdam
Blue Tower Hotel Amsterdam
Amsterdam Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?