Amsterdam Private Boat Tour - Day Tour
Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super!

Onze boottocht is dankzij Boudewijn te omschrijven als een unieke en geweldige ervaring (ondanks ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Nur542T
Dag om niet te vergeten geweldig!!

Super aardige kapitein en de service is uitmuntend!!! een onvergetelijke dag heb je hier!!!!super ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Julitza1985
Lees alle 189 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 21,91
vanaf US$ 21,91
vanaf US$ 35,30
vanaf US$ 77,66
Beoordeeld op 29 september 2020

Super gezellig over de grachten gevaren en lekker eten besteld @tdqsteaks ... De zon onder zien gaan was een perfecte afsluiter van de dag.
Boudewijn heeft ❤️ voor XXX!

XNas

Beoordeeld op 28 september 2020

Super gezellig gehad ! Het was een droom met een boot vol hapjes en drankjes 'de aon zien ondergaan......
Best service in Town xxx

Beoordeeld op 27 september 2020

Heerlijk boot tocht gehad met Boudewijn als onze host. Flesje cava en bitterballen, van alle gemakken voorzien. Echt aan te raden als je met z'n tweeën even romantisch door de grachten wilt varen. Maar ook geschikt voor een verjaardag of als activiteit om de stad te verkennen. Boudewijn wist veel leuke feitjes over de stad die ik zelf als Amsterdammer nog niet wist. Erg leuk!

Beoordeeld op 27 september 2020

Aanrader! 's avonds een tocht door de Amsterdamse grachten gevaren, onder genot van een flesje cava, bitterballen en een aantal leuke weetjes over Amsterdam door onze host Boudewijn. Perfect voor een romantisch avondje of als feestje.

Beoordeeld op 15 september 2020

Fijne boot om vanaf het water het mooie Amsterdam te zien! Fijne service! Zeker een aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding,