“De lekkerste roti van A`dam”

Roopram Roti - Amsterdam, Dapperbuurt
Geclassificeerd als nr. 117 van 216 Snelle hap in Amsterdam
Wijk: Oud-Oost
Wijk: Oud-Oost
21 juni 2018 beoordeeld

Echt verreweg de lekkerste roti (rol) van A`dam en omstreken, soms wat druk en lang in de rij staan maar het is het zeker waard vooral de roti lamsvlees, echt geweldig lekker.

Datum van bezoek: juni 2018

27 mei 2018 beoordeeld

Vandaag 2 Roti rol gehaald voor mij en mijn zoon, bij thuiskomst blijkt in de roti van mijn zoon een grote groene strontvlieg te zitten. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik kom al jaren bij Roopram en het ten is echt lekker. Ik ben terug gegaan naar de (volle) zaak om dit te melden en een nieuwe roti te halen voor mijn zoon, immers dit kan de beste zaak gebeuren. De dame achter de kassa was erg onbeschoft en bood niet eens haar excuus aan voor het gebeuren. Ik ben erg afgeknapt!!!! #ikbenerklaarmee

Datum van bezoek: mei 2018
6 november 2017 beoordeeld

Wat een geweldige Roti. Je kan er ook ter plaatse van genieten maar ik vind het restaurant nou niet echt uitnodigend dus haal de Roti en geniet er elders van. Heerlijk en ruim voldoende en meerdere variaties. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De roti is erg goed en voor Amsterdamse temen is het redelijk normaal geprijsd. Je staat wel een half uur of langer in de rij, maar dit is het waard.

Datum van bezoek: augustus 2017
17 juli 2017 beoordeeld

In tegenstelling to de meeste mensen die het restaurant beoordelen weet ik veel over de hoeveelheid geklaarde boter die gebruikt wordt het is absolutt niet gezond en voor mij een reden om dit eten te vermijden

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Roopram Roti - Amsterdam, Dapperbuurt bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Roopram Roti - Amsterdam, Dapperbuurt geweest? Deel je ervaringen!