“Zeer mals vlees”

Julius Bar & Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Pijp
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met klanten wezen eten. Heerlijk gegeten en ook vriendelijke bediening. Mix van diverse wet aged vlees. Heerlijk mals. Zeker voor herhaling vatbaar.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was goed, personeel weinig op aan te merken. Maar allemaal een beetje kaal, het miste warmte en bevlogenheid. En Julius zelf.......... schijnt haast niet te komen.

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De titel zegt het eigenlijk al. We werden naar onze plaatsen gewezen en kregen direct drinken aangeboden. Mijn vriendin bestelde een alcoholvrij biertje en daar werd direct professioneel op ingespeeld, want zij is namelijk zwanger. Dit werd direct doorgegeven aan de kok.

Één biertje gedronken en het voorgerecht werd bezorgd en opgegeten. Het biertje was inmiddels al een tijdje leeg en ik heb er helaas niet nog een aangeboden gekregen. Voor mijn vrouw wel een alcoholvrij biertje weer extra besteld. Deze hebben we niet gehad.

Toen het hoofdgerecht geserveerd werd heb ik een heerlijk wijntje en nog maar een alcoholvrij biertje besteld. Vervolgens heerlijk gegeten en mijn ene wijntje opgedronken. Dit is ook helaas maar bij één gebleven want ondanks dat het personeel veelvuldig langsliep, is deze niet bijgevuld.

Nadat wij het hoofdgerecht en onze drank op hadden wilden wij nog graag natafelen, nog een wijntje drinken, een toetje bestellen met koffie daarna. Echter hebben wij letterlijk meer dan 20 minuten van het uitzicht van onze lege glazen en borden genoten, dus zagen wij hier maar van af.

Vervolgens netjes afgerekend en aangegeven bij de heer waar wij afrekenden dat wij nog graag meer hadden gewild, maar dat wij dit door de matige service helaas niet hebben gedaan. Deze opmerking werd aangehoord en vervolgens niks mee gedaan.

De conclusie van ons was dan ook: ze serveren heerlijk eten, maar de service was helaas niet zo goed.

Wij hebben het gemixte voorgerecht gegeten en als hoofdgerecht de brisket en spareribs. Erg goed!

11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier met een aantal vrienden gegeten, Het is een mooi restaurant met een zeer aantrekkelijke menukaart. Vlees,vis liefhebbers en mensen die van groen houden kunnen hier goed eten! Heerlijke wijn en leuke cocktails zijn er ook! Wij hadden Alleen een aantal foutjes met het krijgen van onze drankjes en starters verder heel goed gegeten en hier een leuke avond gehad

Fleur J, PR & Marketing van Julius Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Goedemiddag,

Dankjewel voor je review! Goed om te horen dat jullie hebben genoten van jullie avond. We hopen jullie snel nogmaals te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groet, team Julius Bar & Grill - Fleur

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Oudejaarsavond hier gegeten. Erg vriendelijke bediening die erg goede tips en uitleg gaf. Avocado van de gril met ei was heerlijk. Daarna samen een heerlijke biefstuk uit de wet-aged kast gedeeld. Bier en wijn zijn goed. Enige minpunt was de ‘groente’ die bij het gerecht werd geserveerd. Saai en je kunt beter extra groeten er bij bestellen!

Fleur J, PR & Marketing van Julius Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Beste Emeline,

Dankjewel voor de goede feedback. We zullen deze in overweging nemen! We hopen jullie snel nogmaals te mogen verwelkommen!

Vriendelijke groet, team Julius Bar & Grill

Reizigers die Julius Bar & Grill bekeken, bekeken ook