Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

vanaf US$ 23,96
vanaf US$ 34,23
vanaf US$ 49,07
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Stond gek genoeg in een reisgids als herhaaldelijk verkozen tot mooiste markt van Nederland dus we trokken er tijdens ons verblijf eens naar toe. Maar het is een markt zoals je er véél aantreft. Niks bijzonder. Praktisch voor de buurtbewoner, maar laat het ook maar aan de buurtbewoner. Geen bijzonder bezoekje waard.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018

Een ouderwetse lekkere grote markt, waar je het gevoel krijgt dat je ‘gulden echt een daalder waard is’ het is dan ook geen toeristen markt maar een markt voor de buurt (en ruim daarbuiten) met een groot aanbod. Veel van de markrplaatsen zijn een verlengde van de winkeltje daarachter maar een markt is toch gezelliger.

Je kan hier lekker fruit kopen, ze maken allemaal heerlijke fruitsappen op deze hete dag en dat voor 1 Euro. (alleen is al dat plastic slecht voor het mileu) kleding, fruit, iphone hoesjes, stiffen, bloemen kortom heel divers en leuk te bezoeken (maar geen must see)

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

6 dagen per week open.
Goede variatie stallen!
Ik koop groenten - vis- kip - kaas- aardappels- bloemen!
AH - Lidl ook vlakbij dus in een keer
alle boodschappen binnen.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Leuk om een keer de markt te bezoeken en kennis te maken met de verschillende culturen in de Amsterdamse samenleving. Het aanbod aan mondiale producten is ruim. De kwaliteit is wisselend.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 14 maart 2017

was hier in februari toch nog iets leuker dan de albert cuyp. gezellige mensen leuke aanbiedingen en gewoon lekker .

Datum van activiteit: februari 2017