Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

City Garden Hotel is absoluut geen vuil "bedwantserig" hotel maar een keurig driesterren hotel.

Wij hadden een ruime zolderkamer 408 met een mooi uitzicht over een stukje van het vondelpark (zie foto). Er was zelfs een Nespresso apparaat op de kamer. Personeel is vriendelijk. Locatie van het hotel is goed (vlakbij vondelpark en stedelijk museum en openbaar vervoer).

Ontbijt vonden we wel een beetje karig. Geen gebakken eitje maar koude gekookte eieren. Weinig keus in broodjes en beleg. Koffie bij ontbijt was ook niet geweldig. Suikerpot zat door vocht vast.

Wel vriendelijk personeel bij zowel het ontbijt en receptie. Bij inchecken dachten we dat Engels de voertaal was, maar dat bleek later niet zo te zijn.

Na uitchecken konden we onze bagage tot 's avonds laat in een afgesloten kamer zetten met goed toezicht daar het tegenover de receptie was.

Kortom prima driesterren hotel maar ontbijt moet beter.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 10 april 2017

Mooie locatie op wandelafstand van Vondelpark. Veel te kleine en kamer voor 2 personen op -1 verdieping/ kelderverdieping, Nauwelijks 20cm ruimte tussen bedden en ander "meubilair", gore ramen met uitzicht op onderkant van de stoep. Toen 'k aangaf niet akkoord te zijn met de ons toegewezen kamer kregen we een familiekamer toegewezen, zij het op een norse manier. Gelukkig maakte het verzorgde ontbijt én de zondagse wél vriendelijke en behulpzame staf veel goed.

Kamertip: Zeker géén kamers op -1verdieping/kelderverdieping aan te raden.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben vorige week een nachtje geslapen in hotel City Garden. Zoals de titel al samenvat is het een prima hotel als je niet te veel verwacht. Meneer achter de receptie was wat kortaf en moeilijk te verstaan. Wij sliepen op de bovenste verdieping en op de betreffende dag stormde het behoorlijk. Gevolg was dat de ramen spontaan open gingen en omdat het uitsluitend enkel glas is, vonden wij het een koude kamer (verwarming stond op de hoogste stand). Ook hadden we last van laag overvliegende vliegtuigen. Badkamer is gedateerd en kan wel een opfrisbeurt gebruiken.
Ligging is uitstekend; direct achter het Vondelpark en bij de P.C. Hooftstraat. Ontbijt was klein maar fijn; beperkte keuze maar alles was aanwezig (en smaakte goed).

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel oogt schoon gezellige receptionist en vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes., wel is de badkamer een beetje krap. De kamer zelf erg modern en het ontbijt niet heel erg uitgebreid maar voldoende keus. Ligging is perfect. Direct naast het vondelpark en aan het einde van de pc Hooft straat.
Zeker de moeite waard voor een herhaling

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 22 september 2016

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com