Vacation.expert
Overijssel, Nederland

Goede doubletree Hilton in Amsterdam

4,0 van 5 bollen24 apr 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Slaap doorgaans in de andere hilton hotels in Amsterdam. Wilde ondanks de voor mij minder ideale ligging tov mijn werk deze uitproberen.

Personeel vriendelijk bij binnenkomst. Als Diamond member upgrade gekregen.

Kamers zijn compact maar wel mooi ingericht. Het hotel heeft zeer functionele lichtknopjes bediening.

Wat beter kan is tijdstip ontbijt. Pas vanaf 07:00 open is krap voor mij.
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
3.5 km van DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf
8.0 km van DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 10 januari 2023

Hotel ligt naast de pont naar Amsterdam Centraal Station. Dus rustige locatie en met 10 minuten in hartje centrum.
Ontvangst bij de receptie is goed en snel incl. een chocolate cookie en een upgrade naar een suite! Suite is zeer ruim met aparte bad/douche. Het ontbijt is zeer uitgebreid met uitstekende koffie!

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Beoordeeld op 22 september 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en hippe omgeving maar vreselijk gehorig dus slecht geslapen.
Als je voor privé gaat dan zou ik er zeker nogmaals heen gaan, maar als het enkel voor de overnachting zou zijn ging ik elders.
Kamer wel mooi en schoon en rest vh hotel ook hip.
Kortom een voldoende maar voor m’n volgende overnachting voor de zaak ga ik weer elders.
Prijs kwaliteit is in orde, prijs is lager dan in centrum terwijl de pont voor de deur stopt en je zo op Amsterdam centraal staat.

Kamertip: Kijk naar de vertrek tijden van de ferry
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 augustus 2022

Jammer dat ons bezoek deze keer niet aan onze verwachtingen voldeed. Had een andere kamer gevraagd maar dat kon niet. Wc liep niet door moesten maar tot volgende ochtend wachten. Teleurstelling.helaas

Datum van verblijf: augustus 2022
DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf, Eigenaar van DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2022

Beste Ktjed,

Allereerst willen wij u bedanken voor het nemen van uw tijd om een review achter te laten.

Namens het team bieden willen wij via deze weg onze excuses aanbieden dat niet alles aan de verwachte eisen voldeed.

Wij proberen altijd ons best te doen om de verzoeken van de gast te realiseren, maar helaas is dit nooit een garantie en mogen wij dit ook niet beloven.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn horen wij het graag!

Alvast een fijne dag gewenst.

Esmeralda
Front Office Agent

Beoordeeld op 14 maart 2022

We hebben hier gelogeerd via Socialdeal. Prijs-kwaliteit daardoor dik in orde. We hadden een kamer op het zesde verdiep met superschoon uitzicht over het water. De kamer zelf was niet echt ruim, maar perfect voor één nachtje. Goed bed en goede hoofdkussens. De check-in verliep vlot en de receptiemedewerker was vriendelijk, alsook bij check out. Zeer handig dat je vlakbij het hotel de gratis ferry kan nemen zodat je snel in het centrum bent. Ik zou dit hotel aanraden, zeker als je niet met de auto wil rijden in het centrum. Parking van het hotel zat ook in de deal dus ideaal.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 20 december 2021

Heerlijk ontspannen ertussen uit, en dat in deze gekke tijd. Net hotel op een top locatie met prachtig uitzicht. Badkamer met mooie grote douche. Hebben eten besteld op de kamer ivm de sluiting van het restaurant. Was heerlijk, kortom zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf, Eigenaar van DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2021

Beste Mirjam Kempenaar,

Ontzettend bedankt voor het delen van uw afgelopen verblijf bij DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf.
We zijn meer dan verheugd om te lezen dat u genoten heeft van de faciliteiten in uw kamer en de faciliteiten van het hotel.

We kijken ernaar uit u snel weer terug te mogen verwelkomen bij het hotel.

Barry van der Kolk
Front Office Manager