“prima voor redelijke prijs”
Beoordeling van Cafe De Koe

Cafe De Koe
Reserveren met
Cafe De Koe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 779 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Italiaans, Nederlands, Internationaal
Wijk: De Jordaan
Beschrijving: Een goed café is zo'n plek waarvan je bij binnenkomst al wilde dat je het eerder had ontdekt. Dat overkomt een hoop mensen als ze Café De Koe, of het in haar souterrain gevestigde restaurant De Gevulde Koe voor 't eerst betreden. Op steenworp afstand van het De La Mar Theater, Paradiso en de Melkweg, is ons cafe bij uitstek de plek waar mensen afspreken om voor de voorstelling te gaan eten of borrelen. Sinds de opening in 1993 is De Koe uitgegroeid tot een begrip in Amsterdam, niet alleen door de combinatie van een goede keuken en een fijn café, maar ook door haar aantrekkingskracht op muzikanten, kunstenaars en levensgenieters; we noemen geen namen, maar iedereen is hier wel eens geweest!
21 januari 2016 beoordeeld

Prima eetcafe vlak bij leidse plein goed eten prima bediening en redelijke prijzen.
vlak bij het de lamar theater en als je vertelt dat je optijd bij het theater moet zijn dan houden ze daar rekening mee en staat het gerecht snelnop tafel.

Schrijf een beoordeling

28 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar tijdens ons weekendje Amsterdam even aan bij café de Koe. Niet groot maar daardoor wel gezellig. Dartpijltje gooien kan ook altijd.

24 november 2015 beoordeeld

Ik vind het altijd heerlijk toeven bij cafe de Koe.
Het eten is lekker en betaalbaar, maar vooral lekker!
De sfeer is heel basic en echt. Het heeft iets weg van een bruin cafe alleen dan in een moderner jasje. Maar niet gemaakt, het is zoals het is.
Het personeel is aardig, geduldig en zal er alles aan doen om je alles naar wens te maken.
Ik ben al meerdere keren geweest, en ik zal ook zeker blijven gaan.

Ik kan iedereen cafe de Koe aanraden die snel iets wilt eten maar ook als je een avond wilt gaan tafelen.

27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, no nonsense en niet duur. Ideaal voor gezellig een hapje eten. Zeker de Oreo-cheesecake was zeer de moeite waard.

25 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit eetcafe. Dankzij Tripadvisor dit restaurant ontdekt. Niet het restaurant waar we zelf achter gekomen waren, het ligt iets buiten de looproute. Maar zeker een bezoek waard! Heerlijk gegeten, zowel de verse pasta als de andere gerechten op de kaart waren uitstekend.

Reizigers die Cafe De Koe bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe De Koe geweest? Deel je ervaringen!