“Gezellig ”
Beoordeling van Cafe De Koe

Cafe De Koe
Reserveren met
Cafe De Koe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 796 van 4.138 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Italiaans, Nederlands, Internationaal
Wijk: De Jordaan
Beschrijving: Een goed café is zo'n plek waarvan je bij binnenkomst al wilde dat je het eerder had ontdekt. Dat overkomt een hoop mensen als ze Café De Koe, of het in haar souterrain gevestigde restaurant De Gevulde Koe voor 't eerst betreden. Op steenworp afstand van het De La Mar Theater, Paradiso en de Melkweg, is ons cafe bij uitstek de plek waar mensen afspreken om voor de voorstelling te gaan eten of borrelen. Sinds de opening in 1993 is De Koe uitgegroeid tot een begrip in Amsterdam, niet alleen door de combinatie van een goede keuken en een fijn café, maar ook door haar aantrekkingskracht op muzikanten, kunstenaars en levensgenieters; we noemen geen namen, maar iedereen is hier wel eens geweest!
28 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar tijdens ons weekendje Amsterdam even aan bij café de Koe. Niet groot maar daardoor wel gezellig. Dartpijltje gooien kan ook altijd.

24 november 2015 beoordeeld

Ik vind het altijd heerlijk toeven bij cafe de Koe.
Het eten is lekker en betaalbaar, maar vooral lekker!
De sfeer is heel basic en echt. Het heeft iets weg van een bruin cafe alleen dan in een moderner jasje. Maar niet gemaakt, het is zoals het is.
Het personeel is aardig, geduldig en zal er alles aan doen om je alles naar wens te maken.
Ik ben al meerdere keren geweest, en ik zal ook zeker blijven gaan.

Ik kan iedereen cafe de Koe aanraden die snel iets wilt eten maar ook als je een avond wilt gaan tafelen.

27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, no nonsense en niet duur. Ideaal voor gezellig een hapje eten. Zeker de Oreo-cheesecake was zeer de moeite waard.

25 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit eetcafe. Dankzij Tripadvisor dit restaurant ontdekt. Niet het restaurant waar we zelf achter gekomen waren, het ligt iets buiten de looproute. Maar zeker een bezoek waard! Heerlijk gegeten, zowel de verse pasta als de andere gerechten op de kaart waren uitstekend.

5 augustus 2015 beoordeeld

We bezochten Café De Koe op een maandagavond vroeg in augustus. We hadden gereserveerd om 20u, achteraf bleek dit - althans voor deze avond - niet echt nodig te zijn. Toch was er een gezellige drukte. We hadden een van de tafeltjes op de eerste verdieping bij het raam. De Angus steak is heel lekker en je hebt meer dan voldoende. Vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding voor dit leuke eetcafé, niet eens zo ver weg van het Leidseplein.

Reizigers die Cafe De Koe bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe De Koe geweest? Deel je ervaringen!