“Lekker eten in gezellig kader”
Beoordeling van Restaurant MOZO

Restaurant MOZO
Reserveren met
Restaurant MOZO is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 886 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Restaurant MOZO is een Marokkaans restaurant in Amsterdam voor heerlijk Marokkaans eten. Naast authentieke Marokkaanse tajine en couscous gerechten ook lekkere Marokkaanse mezzes (tapas); ideaal om de Marokkaanse keuken te ontdekken!
12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bestuderen van de grappige menukaart werden we vlot en hartelijk bediend! We genoten van lekker een vegetarisch en kipgerecht! Zeker aan te raden!

15 februari 2018 beoordeeld

Mijn man en ik zijn gisteren vanuit Rotterdam naar restaurant Mozo geweest, ik heb me laten leiden door de recensies die ik gelezen had. en niks is minder waar. het was echt heerlijk en het personeel was buitengewoon vriendelijk. We begonnen met een soep met kalfsvlees (ik ben normaal gesproken niet zo van de soep) maar OMG, dat was lekker!! vervolgens hadden we tajine Tahlia en Hlou, dat was ook echt voortreffelijk! en als dessert hadden we Cheesecake, Baqlawa en Karmoud Laouz, wij hebben een hele leuke valentijsdag gehad! het is zeker de moeite waard. als we weer eens oppas hebben voor de kids komen we zeker terug :)

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een culinaire verrassing!
Echt heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
Snelle, vriendelijke bediening..
Kortom: Voor herhaling vatbaar!

16 juli 2017 beoordeeld

Ik ben best wel kritisch qua arabisch eten aangezien ik vaak bij Marokkaanse mensen thuis eet. Bediening is top en denkt met je mee. Snelle service, mezzes zijn heerlijk en taijine was top. Ga zo door!

30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op basis van de beoordelingen naar dit restaurant gegaan. We zijn zeker niet teleurgesteld, behalve dat het in eerste instantie vol was. Maar we werden keurig te woord gestaan en konden een uur later aanschuiven . Voortreffelijk gegeten, nette en vrolijke bediening. Perfect geholpen in de keuzes. Prijs kwaliteit in goede verhouding . Zeker een aanrader.
Voorkom een teleurstelling en vergeet niet te reserveren.

Reizigers die Restaurant MOZO bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant MOZO geweest? Deel je ervaringen!