Vandaag geopend: 11:00 - 19:00

vanaf US$ 36,21
vanaf US$ 22,66
vanaf US$ 22,66
4 weken geleden beoordeeld

Bijzondere reis door de binnenkant van je lijf. Wat is dat toch interessant hoe dat zit met die spieren, organen, botten en zenuwen.

Datum van activiteit: augustus 2021
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Body Worlds, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

Beste Boekenwurm,

Bedankt voor de review en voor het delen van je ervaringen.

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons een bericht te sturen.

Beoordeling van: Body Worlds Amsterdam

Vandaag zijn we met onze dochter naar body worlds geweest. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Arjan, een hele lieve jongen die zelfs een woordje Kerkraads sprak. We hebben een zeer interessante en leerzame ochtend beleefd bij body worlds. Veel dingen die ik uit de schoolboeken hebt geleerd kwamen voorbij, en deze keer met beeldmateriaal. Ik kan deze expositie zeer zeker aanbevelen.

Beste Marie,

Bedankt voor je leuke review en complimenten.

Nederlands, Engels en zelfs Kerkraads, Arjen is van alle markten thuis!

We hopen je snel weer eens te mogen verwelkomen.

Beoordeling van: Body Worlds Amsterdam

Heel bijzonder om te zien allemaal. We zijn leuk ontvangen bij de ingang door Arjen. Met een duidelijke uitleg. En vervolgens aan het einde ook de bodyscan gedaan en leuk geholpen door Jelle. Heel vriendelijk personeel.

Echt een aanrader om te bezoeken.

Beste Julia-lars,

Bedankt voor de review en voor de beoordeling van 5 sterren!

Wat leuk om te horen dat Arjen en Jelle jullie zo goed hebben geholpen en ontvangen!

Beoordeling van: Body Worlds Amsterdam

Interessant en leerzaam! Veel verdiepingen waar veel leuke info stond, de meting op het eind en de continue positiviteit overal was erg goed!

Datum van activiteit: augustus 2021
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Body Worlds, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Gerjan,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en feedback.

Positiviteit is erg belangrijk voor ons! Mind body and soul, allemaal in evenwicht!

Beoordeling van: Body Worlds Amsterdam

Het was heel interessant om te zien hoe het menselijk lichaam werkt. Indrukwekkende opzetten. Bij binnenkomst ontvangen door Arjen en wat een topper is dat!

Beste Berni,

Bedankt voor de review en voor de beoordeling van 5 sterren!

Arjen is onze superster en we zijn blij om te lezen dat jullie dit zo waarderen. We delen deze complimenten zeker met hem!

We hopen dat jullie hebben genoten van jullie dag in Amsterdam. Zien we je snel weer eens?