“Zeer interessante tentoonstelling”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 24,20*
Vanaf
Body Worlds Amsterdam 'The Happiness Project ...
Geclassificeerd als nr. 46 van 577 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Gunther von Hagens’ BODY WORLDS: The Happiness Project in hartje Amsterdam vertelt het wonderbaarlijke verhaal van ons eigen lichaam en de invloed van het fenomeen ‘geluk’ op onze gezondheid. Meer dan 200 anatomische preparaten van echte menselijke lichamen tonen de complexiteit, de veerkracht en de kwetsbaarheid van het lichaam. De BODY WORLDS tentoonstellingen over het menselijk lichaam – ook bekend onder de Duitse benaming Körperwelten – zijn wereldwijd al door meer dan 40 miljoen mensen bezocht. Maak ook een fascinerende reis door het menselijk lichaam.
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Kluisjes / opslag, Toiletten
17 maart 2017 beoordeeld

Niet voor watjes; ik heb genoten van alle info, de 'sculpturen' en wetenswaardigheden. Ook beweegtest.

16 maart 2017 beoordeeld

Deze expositie is echt de moeite waard. Niet alleen de plastinaken zijn te bewonderen, ook de vele info's zorgen dat je weer of opnieuw iets leert. uitgebreide info over het menselijk lichaam.

15 maart 2017 beoordeeld

Erg leuk museum. Zeker de moeite waard!
Heb er veel geleerd en het is op een leuke manier uitgewerkt.
Wel iets te subtiel op "happiness", terwijl het wel "Happiness Project" heet.

Wat ik ook jammer vond, was dat het meer biologie was en wat minder herkenbare situaties of dagelijkse dingen (zoals bijvoorbeeld de hik of kramp).
Wat meer gericht op geinige handige feitjes en weetjes dus.

Veel algemene informatie over het lichaam en hoe het allemaal werkt. De dingen die je ooit wist en was vergeten. Leuk!

13 maart 2017 beoordeeld

Respect voor de mensen die hun lichaam gedoneerd hebben,
Bewondering voor de mensen die (door gebruik van een bijzondere proces) ons kunnen laten zien hoe het menselijk lichaam eruitziet en dat ook op een respectvolle wijze.
Plan eens een bezoek en zie het zelf met je eigen ogen hoe uniek dit is.

Bekijk meer beoordelingen
12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een must-see als je enigszins interesse hebt in het menselijk lichaam. Heel informatief. Op je eigen tempo loop je door de verschillende stadia door. Op het begin leek het wat druk maar maar mate je door de expositie heen loopt verspreiden de bezoekers zich voldoende. Mooi opgezet, letterlijk en figuurlijk ;)

Reizigers die Body Worlds bekeken, bekeken ook

In Body Worlds geweest? Deel je ervaringen!