“Leerzaam ”

Sla de wachtrij over: Amsterdam- en Holland-pas
US$ 21,51*
Amsterdam Combo: hop-on hop-off tour plus entree voor Body Worlds
Geclassificeerd als nr. 26 van 518 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Gunther von Hagens’ BODY WORLDS: The Happiness Project in hartje Amsterdam vertelt het wonderbaarlijke verhaal van ons eigen lichaam en de invloed van het fenomeen ‘geluk’ op onze gezondheid. Meer dan 200 anatomische preparaten van echte menselijke lichamen tonen de complexiteit, de veerkracht en de kwetsbaarheid van het lichaam. De BODY WORLDS tentoonstellingen over het menselijk lichaam – ook bekend onder de Duitse benaming Körperwelten – zijn wereldwijd al door meer dan 40 miljoen mensen bezocht. Maak ook een fascinerende reis door het menselijk lichaam.
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag, Trappen / lift, Activiteiten voor jonge kinderen
Delft, Nederland
Niveau 3 bijdrager
21 beoordelingen
7 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Leerzaam ”
Beoordeeld op 10 maart 2017 via mobiele applicatie

Zelf ben ik donor, gewoon omdat ik van mening ben dat er niks engs aan de dood is. Wij zijn ons hele leven bezig met ons lichaam en uiterlijk dus waarom zou je net je lichaam niks doen als je dood bent. Ik heb de overtuiging dat je als mens niks meer of minder bent dan als een blad aan een boom. Voor mij is dood dood, ik geloof niet in een hiernamaals of in een god.

Bezocht December, 2016
Schrijf een beoordeling

2.989 Reizigersbeoordelingen

Bezoekersbeoordelingen
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
9 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
“Beetje krap”
Beoordeeld op 5 maart 2017

Deze tentoonstelling is gebaseerd op de beroemde Körperwelten. Ondergebracht in dit pand aan het Damrak van Amsterdam heb je heel veel kans om altijd in de drukte terecht te komen, dus ga zo vroeg mogelijk. Je kunt het menselijk lichaam vanaf het allereerste stadium tot ver in ontwikkeling volgen met alle up's and down's. De plastinaten zijn goed van alle kanten te bekijken. Reken op minimaal 2 uur om een indruk te krijgen.

Bezocht Februari, 2017
Helmond, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 attractiebeoordelingen
“Zeer leerzaam en bewust worden”
Beoordeeld op 4 maart 2017

Body Wolds is eigenlijk alles in een.
een zeer leerzaam trip en je ziet dingen met de feite wat goed en slecht is.
ook weet je als je een bezoek gebracht hebt wat er allemaal gebeurt als je gebroken botten krijgt en gewrichten.
zeker een bezoek waard is waar voor je geld.
Geen bezoekt gebracht is echt wel wat missen.

Bezocht Maart, 2017
26 beoordelingen
4 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Leerzame anatomische les!”
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Voor 11 uur naar binnen, niet te druk.
Veel uitleg over lichaam, anatomie en gezondheid.
Was erg leerzaam, ook voor pubers mooie tentoonstelling!

Bezocht Maart, 2017
Naarden, Nederland
28 beoordelingen
7 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Schitterend, leerzaam en totaal niet eng”
Beoordeeld op 1 maart 2017

Ik vond het uitgebreid en zeer interessant. Ik vroeg me van tevoren af of ik het niet "eng" zou vinden, maar het is zo geprepareerd dat je weet dat het echte mensen zijn, maar dat niet zo voelt. Bijzonder interessante dingen gezien als longen van een roker of alle aderen in een voet (en dan ook alleen het stelsel van aderen.

Bezocht Februari, 2017

Reizigers die Body Worlds bekeken, bekeken ook

In Body Worlds geweest? Deel je ervaringen!