“Beetje krap”

Skip the Line: Body Worlds Amsterdam "The Happiness Project" Admission Ticket
US$ 48,02*
Holland Pass: Best Deals in Amsterdam and Beyond
Geclassificeerd als nr. 26 van 529 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Gunther von Hagens’ BODY WORLDS: The Happiness Project in hartje Amsterdam vertelt het wonderbaarlijke verhaal van ons eigen lichaam en de invloed van het fenomeen ‘geluk’ op onze gezondheid. Meer dan 200 anatomische preparaten van echte menselijke lichamen tonen de complexiteit, de veerkracht en de kwetsbaarheid van het lichaam. De BODY WORLDS tentoonstellingen over het menselijk lichaam – ook bekend onder de Duitse benaming Körperwelten – zijn wereldwijd al door meer dan 40 miljoen mensen bezocht. Maak ook een fascinerende reis door het menselijk lichaam.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Rolstoeltoegang, Kluisjes / opslag, Activiteiten voor jonge kinderen, Trappen / lift
5 maart 2017 beoordeeld

Deze tentoonstelling is gebaseerd op de beroemde Körperwelten. Ondergebracht in dit pand aan het Damrak van Amsterdam heb je heel veel kans om altijd in de drukte terecht te komen, dus ga zo vroeg mogelijk. Je kunt het menselijk lichaam vanaf het allereerste stadium tot ver in ontwikkeling volgen met alle up's and down's. De plastinaten zijn goed van alle kanten te bekijken. Reken op minimaal 2 uur om een indruk te krijgen.

Schrijf een beoordeling

4 maart 2017 beoordeeld

Body Wolds is eigenlijk alles in een.
een zeer leerzaam trip en je ziet dingen met de feite wat goed en slecht is.
ook weet je als je een bezoek gebracht hebt wat er allemaal gebeurt als je gebroken botten krijgt en gewrichten.
zeker een bezoek waard is waar voor je geld.
Geen bezoekt gebracht is echt wel wat missen.

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 11 uur naar binnen, niet te druk.
Veel uitleg over lichaam, anatomie en gezondheid.
Was erg leerzaam, ook voor pubers mooie tentoonstelling!

1 maart 2017 beoordeeld

Ik vond het uitgebreid en zeer interessant. Ik vroeg me van tevoren af of ik het niet "eng" zou vinden, maar het is zo geprepareerd dat je weet dat het echte mensen zijn, maar dat niet zo voelt. Bijzonder interessante dingen gezien als longen van een roker of alle aderen in een voet (en dan ook alleen het stelsel van aderen.

27 februari 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriend heb ik genoten van deze attractie. Alles dat er te zien valt is waanzinnig en zet je zelfs aan om wat bewuster te worden (mij dan). Ook goed om te weten dat mijn cholesterol prima is, haha.

Reizigers die Body Worlds bekeken, bekeken ook

In Body Worlds geweest? Deel je ervaringen!