“Zeer leerzaam en bewust worden”
Beoordeling van Body Worlds

Sla de wachtrij over: Amsterdam- en Holland-pas
US$ 21,57*
Amsterdam Combo: hop-on hop-off tour plus entree voor Body Worlds
Geclassificeerd als nr. 26 van 520 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Gunther von Hagens’ BODY WORLDS: The Happiness Project in hartje Amsterdam vertelt het wonderbaarlijke verhaal van ons eigen lichaam en de invloed van het fenomeen ‘geluk’ op onze gezondheid. Meer dan 200 anatomische preparaten van echte menselijke lichamen tonen de complexiteit, de veerkracht en de kwetsbaarheid van het lichaam. De BODY WORLDS tentoonstellingen over het menselijk lichaam – ook bekend onder de Duitse benaming Körperwelten – zijn wereldwijd al door meer dan 40 miljoen mensen bezocht. Maak ook een fascinerende reis door het menselijk lichaam.
Nuttige informatie: Kluisjes / opslag, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Trappen / lift, Toiletten
Helmond, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 attractiebeoordelingen
“Zeer leerzaam en bewust worden”
Beoordeeld op 4 maart 2017

Body Wolds is eigenlijk alles in een.
een zeer leerzaam trip en je ziet dingen met de feite wat goed en slecht is.
ook weet je als je een bezoek gebracht hebt wat er allemaal gebeurt als je gebroken botten krijgt en gewrichten.
zeker een bezoek waard is waar voor je geld.
Geen bezoekt gebracht is echt wel wat missen.

Bezocht Maart, 2017
Schrijf een beoordeling

2.999 Reizigersbeoordelingen

Bezoekersbeoordelingen
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
4 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Leerzame anatomische les!”
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Voor 11 uur naar binnen, niet te druk.
Veel uitleg over lichaam, anatomie en gezondheid.
Was erg leerzaam, ook voor pubers mooie tentoonstelling!

Bezocht Maart, 2017
Naarden, Nederland
Niveau 4 bijdrager
28 beoordelingen
7 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Schitterend, leerzaam en totaal niet eng”
Beoordeeld op 1 maart 2017

Ik vond het uitgebreid en zeer interessant. Ik vroeg me van tevoren af of ik het niet "eng" zou vinden, maar het is zo geprepareerd dat je weet dat het echte mensen zijn, maar dat niet zo voelt. Bijzonder interessante dingen gezien als longen van een roker of alle aderen in een voet (en dan ook alleen het stelsel van aderen.

Bezocht Februari, 2017
Niveau 5 bijdrager
49 beoordelingen
25 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Waanzinnig!”
Beoordeeld op 27 februari 2017

Samen met mijn vriend heb ik genoten van deze attractie. Alles dat er te zien valt is waanzinnig en zet je zelfs aan om wat bewuster te worden (mij dan). Ook goed om te weten dat mijn cholesterol prima is, haha.

Bezocht September, 2016
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Meer van verwacht”
Beoordeeld op 26 februari 2017

Vrouwlief wilde dit absoluut wel eens een keertje zien, het was best wel leuk, maar ik vond het niet meteen een meerwaarde van ons bezoek aan Amsterdam.
Gelukkig hadden we een ticket met entree voor 11u. Tijdens dit bezoek viel de drukte heel goed mee, toen we echter rond waren met onze bezichtiging, stond er wel een rij van 50 mensen aan te schuiven om binnen te komen.
Bij een grote drukte, lijken de ruimtes van deze tentoonstelling me toch net te klein.

Bezocht Februari, 2017

Reizigers die Body Worlds bekeken, bekeken ook

In Body Worlds geweest? Deel je ervaringen!